Dla naszego Klienta, wiodącej w swoim sektorze firmy dostarczającej rozwiązania IT szukamy osoby na stanowisko:
Wymagania
Wymagania:
- Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi analitycznych, takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, HubSpot;
- Minimum 1 rok doświadczenia w zakresie prowadzenia analiz ze znajomością Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym;
- Umiejętności analityczne i statystyczne (umiejętności techniczne mile widziane);
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii internetowych SEO / PPC;
- Profesjonalizm i samodzielność w działaniu oraz umiejętność współpracy w grupie.
Dodatkowe atuty:
- Wiedza o trendach i skutecznych technikach marketingu internetowego;
- Doświadczenie w przygotowywaniu procesów zasilania hurtowni danych;
- Doświadczenia w prowadzeniu kampanii content marketingowych;
- Doświadczenia w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych;
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
Oferujemy:
- Ciekawą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; *Udział w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju doświadczenia przy projektach e-commerce;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
- Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet sportowy); Komfortowe warunki pracy.
Obowiązki:
- Realizowanie kampanii sprzedażowych i leadowych w Internecie z wykorzystaniem marketing automation;
- Segmentacja oraz analiza zachowań użytkowników stron internetowych;
- Prowadzenie działań na rzecz poprawy pozycjonowania stron internetowych;
- Współpraca z kierownikami odpowiedzialnymi za rozwój produktu, marketing oraz sprzedaż;
- Codzienne prowadzenie analityki, w tym przygotowywanie danych i raportów, będących wsparciem w decyzjach biznesowych dotyczących zwiększania ruchu na stronach internetowych;
- Wdrażanie nowych funkcjonalności stron internetowych i wykorzystywanych narzędzi analitycznych.