specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca specjalista

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie zakładowej działalności socjalnej dla osób uprawnionych w zakresie: realizowania wniosków o dopłaty/częściową refundację do różnych form wypoczynku, m.in. „wczasy pod gruszą", wczasy zorganizowane, kolonie, obozy, zimowiska; realizowania wniosków o częściową refundację udziału w zajęciach sportowo-rekreacyjnych, wydarzeniach kulturalnych, sportowych; realizowania dopłat do kart abonamentowych na usługi sportowo-rekreacyjne w ramach umowy z podmiotem, z którym Ministerstwo zawarło umowę w tym zakresie; realizowania wniosków o przyznanie pożyczki na cele mieszkaniowe; pomocy świątecznej, określonej przez komisję socjalną; przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wniosków o przyznanie zapomóg losowych; przygotowywanie -- na podstawie wniosków osób uprawnionych do otrzymywania pomocy z ZFŚS -- wykazów wypłat świadczeń socjalnych
  • Opracowywanie Regulaminu ZFŚS, dokonywanie corocznego odpisu podstawowego, z którego tworzony jest fundusz socjalny oraz przygotowywanie na jego podstawie Planu rzeczowo-finansowego ZFŚS na dany rok kalendarzowy
  • Bieżące monitorowanie stanu wykorzystania środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z uwzględnieniem podziału środków wynikającego z Planu rzeczowo-finansowego ZFŚS
  • Rozliczanie pracy sekretariatów członków Kierownictwa Ministerstwa, w tym: organizowanie zastępstw na czas trwania urlopów wypoczynkowych, szkoleń, zwolnień lekarskich a także innych nieobecności; prowadzenie harmonogramów dla pracowników sekretariatów członków Kierownictwa; rozliczanie godzin nadliczbowych pracowników sekretariatów członków Kierownictwa
  • Przygotowywanie materiałów i informacji na potrzeby biura i komisji socjalnej. Współpraca z przedstawicielami emerytów Ministerstwa (Koło Seniora) w zakresie pomocy socjalnej skierowanej do emerytowanych pracowników Ministerstwa


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A", „B" i „C" o następujących uwarunkowaniach technicznych:
* węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku "B" (parter) oraz w budynku „A" (dostęp przy pomocy osób trzecich)
* wejście do budynku „A" i „B" przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
* szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A", „B" i „C" przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
* winda w budynku „A", „B" i „C" dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
* brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.

Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).

Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.

Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem
o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy
i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
minimum 1 rok doświadczenie w pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawnych regulujących zakres spraw realizowanych na danym stanowisku, tj. ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i aktów wykonawczych
  • Znajomość prawa pracy
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego -- np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2797 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.