Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia
- wykształcenie co najmniej średnie
- co najmniej 2 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach administracji publicznej
- co najmniej ogólna znajomość: ustawy o strażach gminnych (miejskich), Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa wykroczeń (w zakresie zadań straży miejskich), ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o ustroju m.st. Warszawy, ustawy Prawo o ruchu drogowym
- podstawowa umiejętność obsługi MS Word (podstawy formatowania, szybkie pisanie) i MS Excel (w zakresie tworzenia tabel i prostych działaniach na danych w tabelach)
- umiejętność stosowania przepisów prawnych, w tym przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność precyzyjnego, pisemnego i ustnego wyrażania myśli
- umiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, organizacja i zarządzanie
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej ze stosowaniem Kodeksu postępowania administracyjnego, praktyka w służbach mundurowych
- ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich)
- prawo jazdy kategorii B
Warunki Pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń biurowych (faks, xero); praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie następujących dokumentów:
- podpisane własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) klawiaturowo CV, zawierające informację o dacie urodzenia, miejscu zamieszkania, posiadanym wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w tym wymaganym doświadczeniu zawodowym)
- podpisany własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów droga elektroniczną) klawiaturowo list motywacyjny
- kopie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) skany dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy
- podpisana własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) klawiaturowo zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy, siedziba: ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Inspektora ds. Skarg i Wniosków.”
- podpisane własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów droga elektroniczną) klawiaturowo oświadczenie o treści:
„Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………………………(wypisać jakie)”.