Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia
- wykształcenie co najmniej średnie
- minimum 3 lata stażu pracy (wymagane przy wykształceniu średnim)
- dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 7, 8.x, 10, 2008, 2012
- umiejętność instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów technicznych dotyczących: sprzętu, aplikacji, systemów operacyjnych, sieci, MS Office
- znajomość sieci bazujących na TCP/IP oraz usług sieciowych
- znajomość zagadnień związanych z administracją sieciami komputerowymi
- znajomość instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe na kierunku informatyka lub telekomunikacja
- roczne doświadczenie zawodowe w pracy związanej informatyką / telekomunikacją (administracją sieciami komputerowymi i/lub systemami operacyjnymi)
- doświadczenie zawodowe w pracy ciągłej 365/7/24
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów operacyjnych i sieci teleinformatycznych
- znajomość środowiska Active Directory (ponad 1000 użytkowników)
- znajomość systemu Linux
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej
- uprawnienia SEP do 1 kV.
Warunki Pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; praca związana z przemieszczaniem się pomiędzy siedzibami Straży Miejskiej zlokalizowanymi na terenie całej Warszawy; praca w obiektach nieprzystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; prowadzenie pojazdów służbowych nieprzystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; praca w systemie równoważnym czasu pracy, praca zmianowa, również w porze nocnej.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie następujących dokumentów:
- podpisane własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) klawiaturowo CV zawierające informację o dacie urodzenia, miejscu zamieszkania, posiadanym wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w tym wymaganym doświadczeniu zawodowym)
- podpisany własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów droga elektroniczną) klawiaturowo list motywacyjny
- kopie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) skany dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy
- podpisana własnoręcznie lub (w przypadku przesłania dokumentów drogą elektroniczną) klawiaturowo zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy, siedziba: ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Młodszego Inspektora – Administratora Dyżurnego.”
„Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………………(wypisać jakie)”.