wykształcenie: wyższe lub średnie, kierunek: ekonomia, finanse lub kurs księgowości, obsługa komputera, programów księgowych, min. 5 lat na podobnym stanowisku, praca jednozmianowa w godz. 8-16, obowiązki: księgowanie faktur, faktur korygujących, not odsetkowych oraz innych dokumentów, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz prawidłowością i kompletnością dokumentacji księgowej, przygotowywanie, weryfikacja płatności, praca w oparciu o system SAP, kontakt z kontrahentami oraz klientem przygotowanie i bieżąca aktualizacja instrukcji operacyjnych, uczestnictwo w procesie wdrożeniowym z obszaru niemieckich zasad rachunkowości, monitorowanie zmian przepisów z zakresu niemieckiej rachunkowości, podatków, przepisów prawa podatkowego oraz właściwe ich 5 lat praktycznego doświadczenia w dziale księgowości, min. 3 lata doświadczenia w dziale AP dla niemieckich klientów, doskonała znajomość niemieckich przepisów księgowych (warunek konieczny), komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. poziom B1/B2) warunek konieczny, zaawansowana znajomość
j. niemieckiego (min. poziom C1) warunek konieczny, praktyczna znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy własnej, zorientowanie na cel, dokładność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość programu SAP, mile widziane doświadczenie w Centrum Usług Wspólnych lub outsourcingu procesów biznesowych. Pracodawca oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne
wynagrodzenie, pakiet socjalny oraz pakiet relokacyjny, pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, pracę dla dużej, międzynarodowej firmy w nowym biurze w Centrum Torunia, bezpłatny udział w kursach językowych, możliwość rozwoju i awansu zawodowego w strukturach firmy Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w j. polskim lub angielskim na adres e-mail z podaniem nr ref. SENIOR/AP/GER/TOR.