Dla naszego Klienta, światowego lidera w zakresie usług zarządzania parkiem samochodowym, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystenta ds. ubezpieczeń.
Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje zarządzanie systemem kodów produktowych dla ubezpieczeń w systemie operacyjnym, weryfikację i akceptację kalkulacji dla nowych pojazdów, zarządzanie procesem wypowiadania umów ubezpieczenia OC pojazdów floty, zarządzanie procesem rozliczenia i zwrotów składki, wystawianie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia.
Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym lub o statusie studenta, biegle posługujących się programami pakietu MS Office (w szczególności Excel). Oczekiwana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowym atutem będzie znajomość terminologii ubezpieczeniowej). Mile widziane kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie dealera bądź firmy leasingowej / CFM.
Na tym stanowisku sprawdzą się osoby samodzielne w działaniu, posiadające umiejętności dobrej organizacji pracy pod presją czasu. Kandydaci powinni cechować się dokładnością, terminowością, rzetelnością oraz umiejętnością priorytetyzacji obowiązków. Ważna jest również komunikatywność i zaangażowanie w powierzane obowiązki.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w profesjonalnym środowisku i miłej atmosferze, możliwość działania w dynamicznie rozwijającym się zespole w międzynarodowym środowisku, jasną ścieżkę rozwoju w ramach organizacji, szkolenia, prywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenia grupowego, dodatkowe narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy) oraz program kafeteryjny.