Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum roku doświadczenia w obsłudze klienta
- znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- kreatywności i nastawienia na cel
- umiejętności dostosowania rozmowy do odbiorcy
- dobrej organizacji pracy własnej
- asertywności i odporności na stres
- optymizmu i uśmiechu na twarzy :)
Wymagania
- umowa o pracę + benefity [(prywatna opieka medyczna, współfinansowana karta sportowa, dostęp do platformy Medicover Benefits (rabaty, zniżki i płatne benefity w atrakcyjnych cenach) i MedicoverGO (dla wszystkich, którzy są / pragną być fit!)]
- premię kwartalną i roczną uzależnioną od wyników pracy
- brak monotonii i wsparcie przełożonego
- pracę w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
- nowoczesne stanowisko pracy - zapomnij o Open Spejsie !
- możliwość udziału w innowacyjnych projektach zmieniających oblicze customer service
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- kompleksowa obsługa i profesjonalna pomoc klientom VIP firmy Medicover
- telefoniczny, mailowy i bezpośredni (podczas wizyty w placówce) kontakt z klientem
- umawianie wizyt w Centrach Medicover (PL), konsultacji zewnętrznych (network) lub skoordynowanie wizyt domowych
- reprezentowanie firmy Medicover, poprzez prawidłową postawę podczas obsługi Klienta VIP
- działania specjalne w sytuacjach, w których standardowe działania nie są w stanie spełnić oczekiwań klienta