Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.
Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.
Pracując na stanowisku Menedżera Klienta będziesz odpowiedzialny za sprzedaż produktów bankowych, obsługę Klientów w ramach przypisanego portfela oraz pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego. Do Twoich obowiązków należeć będzie również obsługa transakcyjno – kasowa.
Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta w bankowości
- Doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu Klientów
- Znajomości produktów bankowych (wiedza z zakresu rynku kapitałowego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętności sprzedażowych
- Umiejętności pracy w zespole oraz budowania długotrwałych relacji
- Profesjonalizmu oraz wysokiej kultury osobistej
- Samodzielności, inicjatywy oraz determinacji w dążeniu do celu
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Minimum średniego wykształcenia
W zamian proponujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet socjalny