referendarz

Lokalizacja:
Praca referendarz

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzór nad realizacją umów od strony finansowej, w tym prowadzenie nadzoru nad terminowością wykonywania płatności, terminowością wykonywania prac, nakładania kar w przypadku wykonywania usługi niezgodnie z zapisami umowy, w tym: organizowanie i koordynowanie poszczególnych zadań merytorycznych w terminach i zakresach zgodnych z założeniami Umów, tworzenie zleceń o usługi, wniosków o usługi oraz raportów z realizacji Umów na potrzeby wewnętrzne. Monitorowanie ważności wszystkich umów zawartych z kontrahentami. Tworzenie i obsługa biblioteki lub innych miejsc przechowywania produktów oraz aktualnych materiałów referencyjnych dot. procesu zarządzania Umowami;
  • Rozliczanie i raportowanie poziomu świadczonych usług informatycznych w tym uzgadnianie form i sposobów przekazywania raportów, planowanie i koordynacja realizacji działań naprawczych;
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, weryfikacja i opis pod względem merytorycznym i finansowym dokumentów księgowych;
  • Współpraca z Departamentem Budżetu i Finansów w sprawie monitorowania wydatków finansowych realizowanych Umów;
  • Zapewnienie zgodności z wszelkimi mającymi zastosowanie standardami organizacyjnymi. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia do ministerstwa w szczególności w trybie dostępu do informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań;
  • Współudział w planowaniu rzeczowo-finansowym i kontroli wydatków budżetowych na utrzymanie systemów teleinformatycznych oraz prowadzenie rejestru wydatków budżetowych w celu analizy kosztów eksploatacji systemów ICT, w tym również przygotowywania planów budżetu w okresie rocznym i długoterminowym.


Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Zagrożenie korupcją;
Elastyczny czas pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Co oferujemy naszym pracownikom?

* możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
* rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
* rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
* stabilne zatrudnienie;
* ruchomy czas pracy;
* możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
* dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
* HydePark -- fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
* Strefę Mocy -- miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
* Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość systemu obiegu dokumentów;
  • znajomość systemów rejestrów państwowych będących we właściwości Ministerstwa Cyfryzacji;
  • znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
  • znajomość konstrukcji umów utrzymaniowych IT;
  • znajomość zasad rozliczania parametrów SLA umów utrzymaniowych IT;
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celu;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • podstawowa wiedza z zakresu informatyki dotycząca licencji, usług, praw autorskich do kodu źródłowego, kodu źródłowego systemu, bazy danych, sieci informatycznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2268 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako referendarz

    Jaka oferta pracy na stanowisku: referendarz w miejscowości: jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako referendarz Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko referendarz, praca w dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

    Podobne ogłoszenia