Grupa Skłodowscy liczy obecnie około 160 pracowników i obsługuje ponad 1000 Klientów o różnych profilach działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo podatkowe, finansowe i prawne. Nasze priorytety to bezwzględne wywiązywanie się ze zobowiązań, wysoki standard usług, dzielenie się wiedzą i innowacyjnymi rozwiązaniami. Obejmując pieczę nad powierzonymi obowiązkami kierujemy się zasadami rzetelności i uczciwości. Zaufanie Klientów to dla nas największa wartość.
Działamy na rynku profesjonalnych usług doradztwa podatkowego i rachunkowości ponad 24 lata. Od zawsze najważniejsi byli dla nas Klienci -- ich poczucie bezpieczeństwa, zadowolenie z obsługi, ich zaufanie. Uważnie słuchamy tego, co mówią i konsekwentnie rozszerzamy ofertę dostosowując ją do ich potrzeb. Nasze atuty to wieloletnie doświadczenie w outsourcingu, kompetentna kadra pracownicza oraz dogłębna znajomość procesów biznesowych i finansowo-księgowych oparta o najnowocześniejsze technologie informatyczne.
Opis zadań na stanowisku:
- samodzielne prowadzenie ewidencji podatników w książce przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami
- sporządzanie deklaracji rocznych PIT-28, PIT-36 i PIT-36L
- udział w prowadzeniu pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
- udział w sporządzaniu kalkulacji podatkowych (VAT, CIT)
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
- sporządzanie sprawozdań GUS
Oczekiwania:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w księgowości
- wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
- dobra znajomość MS Office
- umiejętność klasyfikacji dokumentów księgowych
- doświadczenie w procesie księgowego zamknięcia miesiąca,
- umiejętność prowadzenia rejestru środków trwałych,
- umiejętność sporządzania deklaracji statystycznych,
- praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych,
- systematyczność, dokładność, dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole,
- certyfikat Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
udział w licznych projektach rozwojowych,
szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe,
atrakcyjny pakiet socjalny i pakiet medyczny,
stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.