specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca specjalista

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Państwowa Agencja Atomistyki
00-522 Warszawa
ul. Krucza 36


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie zbiorów archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami
  • Koordynacja poprawnego przepływu dokumentacji archiwalnej pomiędzy komórkami organizacyjnymi oraz raportowanie stanu zasobów zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Udział w opracowaniu wewnętrznych uregulowań związanych z archiwizacją dokumentacji
  • Udział w tworzeniu dokumentacji kancelaryjnych prowadzonych sposobem tradycyjnym i elektronicznym
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz realizacja dodatkowych zadań z zakresu archiwizacji
  • Wprowadzanie i obsługa merytoryczna systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją


Warunki pracy

- Praca w siedzibie urzędu: o charakterze administracyjno-biurowym
- Praca poza siedzibą urzędu: Warszawa, ul. Konwaliowa oraz w archiwum oddziałowym w Jeleniej Górze (dwa, trzy razy w roku)
- Praca przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń biurowych
- Praca w pomieszczeniach magazynowych, w których mogą występować zagrożenia dla zdrowia spowodowane np. niekorzystnym mikroklimatem pomieszczeń, zapyleniem, zagrożeniem biologicznym (grzyby, pleśń)
- Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo
(brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami
z samozamykaczami).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego telefonicznie lub e-mail. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje (022) 695 98 38


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie preferowane o specjalności archiwistyka

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw archiwum

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność współpracy
  • skrupulatność, cierpliwość, odpowiedzialność
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z wdrażaniem systemów/programów zarządzania dokumentacją
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • kurs kancelaryjno-archiwalny


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2810 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.