Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Państwowa Agencja Atomistyki
00-522 Warszawa
ul. Krucza 36
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie zbiorów archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami
- Koordynacja poprawnego przepływu dokumentacji archiwalnej pomiędzy komórkami organizacyjnymi oraz raportowanie stanu zasobów zgodnie z obowiązującymi standardami
- Udział w opracowaniu wewnętrznych uregulowań związanych z archiwizacją dokumentacji
- Udział w tworzeniu dokumentacji kancelaryjnych prowadzonych sposobem tradycyjnym i elektronicznym
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz realizacja dodatkowych zadań z zakresu archiwizacji
- Wprowadzanie i obsługa merytoryczna systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Warunki pracy
- Praca w siedzibie urzędu: o charakterze administracyjno-biurowym
- Praca poza siedzibą urzędu: Warszawa, ul. Konwaliowa oraz w archiwum oddziałowym w Jeleniej Górze (dwa, trzy razy w roku)
- Praca przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń biurowych
- Praca w pomieszczeniach magazynowych, w których mogą występować zagrożenia dla zdrowia spowodowane np. niekorzystnym mikroklimatem pomieszczeń, zapyleniem, zagrożeniem biologicznym (grzyby, pleśń)
- Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo
(brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami
z samozamykaczami).
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego telefonicznie lub e-mail. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje (022) 695 98 38
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie preferowane o specjalności archiwistyka
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw archiwum
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność współpracy
- skrupulatność, cierpliwość, odpowiedzialność
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- doświadczenie związane z wdrażaniem systemów/programów zarządzania dokumentacją
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- kurs kancelaryjno-archiwalny
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-02-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu