Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Adres urzędu:
ul. Elektoralna 2
00 - 950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analiza procesów metrologicznych realizowanych w całej administracji miar,
- analiza modelu funkcjonowania administracji miar,
- projektowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących przebieg procesów i modeli działania administracji miar,
- projektowanie i wdrażanie mechanizmów analitycznych i raportujących dotyczących usług i procesów metrologicznych,
- projektowanie i wdrażanie mechanizmów analitycznych i raportujących dotyczących procesów zarządczych i wspierających administracji miar,
- definiowanie wymagań i założeń dla systemów informatycznych wspierających analizę procesów i danych, a także raportowanie,
- udział w projektowaniu i we wdrożeniach systemów informatycznych wspierających funkcjonowanie całej administracji miar,
- udział w pracach zespołów projektowych nakierowanych na rozwój administracji miar.
Warunki pracy
Co oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce administracji państwowej ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy (7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, administracyjno -biurowa. Czas pracy przy monitorze ekranowym
powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Etap I - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna.
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie www. gum.gov.pl
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 95 68 w godz. 8.00-16.00.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze analizy procesów lub projektowania i wdrażania mechanizmów analitycznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza w zakresie: analizy i optymalizacji procesów, analizy danych i raportowania, funkcjonowania systemów informatycznych wspierających analizy danych i raportowania, zarządzania projektowego,
- wysoka sprawność w wykorzystywaniu narzędzi komputerowych dotyczących zbierania i gromadzenia informacji, przetwarzania danych, raportowania, komunikacji itp.,
- umiejętności: współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość działania terenowych organów administracji miar oraz obowiązujących w nich wewnętrznych uregulowań,
- umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi w piśmie i mowie,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- spostrzegawczość,
- umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- znajomość ustawy Prawo o miarach oraz aktów wykonawczych,
- znajomość kpa, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-07-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu