Do Twoich zadań należeć będzie:
* Telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych oraz mniejszych przedsiębiorstw w obszarze realizowanych zamówień produktów z których klienci korzystają,
* Udzielanie informacji na temat produktów i terminów realizacji zamówień,
* Opieka nad obszarem administracyjnym: umowy, dokumentacja techniczna, fv,
* Dbanie o poprawność całego procesu zamówień,
* Ścisła współpraca z serwisantami oraz innymi działami firmy,
* Przygotowywanie ofert dla klientów przy współpracy z działem handlowym,
Oczekujemy:
* Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta i zadaniach administracyjnych,
* Wykształcenia technicznego z zakresu ochrony środowiska lub inżynierii chemicznej - będzie dodatkowym atutem,
* Duża motywacja do pracy ze specjalistycznymi technicznymi produktami,
* Chęć rozwoju w dziel technicznym, otwartość na naukę rysunku technicznego i dokumentacji technicznej,
* Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (B1),
* Nastawienia na efektywność i wysoką jakość wykonywanej pracy,
* Otwartości na szukanie rozwiązań przy współpracy z klientami,
* Dobrej organizacji własnego czasu pracy i zaangażowania w powierzone obowiązki,
W zamian oferujemy:
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
* Atrakcyjne wynagrodzenie,
* Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony świąteczne,
* Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
* Ciągłe podnoszenie kwalifikacji (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne),
* Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w wiodącej firmie,
* Miejsce pracy: okolice Ciepłowni Wola.
Numer referencyjny: SAO/WA2/2018/AF