Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opiniowanie i udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów wewnętrznych;
- Sporządzanie opinii prawnych w sprawach zleconych przez Dyrektora Biura;
- Interpretowanie przepisów prawa;
- Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w wydawaniu przez Prezesa decyzji administracyjnych oraz sporządzaniu projektów pism w postępowaniu sądowo -- administracyjnym;
- Opiniowanie i udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów normatywnych inicjowanych przez ministra właściwego do spraw gospodarki;
- Gromadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości będących w trwałym zarządzie Prezesa Urzędu oraz nieruchomości użytkowanych przez terenową administrację miar i administrację probierczą;
- Przygotowywanie projektów pism w sprawach nieruchomości będących w trwałym zarządzie Prezesa Urzędu oraz nieruchomości użytkowanych przez terenową administrację miar i administrację probierczą.
Warunki pracy
Co oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie.
WARUNKI PRACY:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na III piętrze. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku -- obecność wind.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacja o metodach naboru:
Etap I - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym
Etap II - pisemny sprawdzian wiedzy
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna
UWAGA! Uprzejmie informujemy, ż dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie www. gum.gov.pl
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 95 68 w godz. 8.00-16.00.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi prawnej podmiotów
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość zasad techniki prawodawczej,
- Znajomość Ustaw: kpa, o służbie cywilnej i aktów wykonawczych, Prawo o miarach, ustawa o systemie tachografów cyfrowych, o gospodarowaniu nieruchomościami;
- Umiejętność: stosowania prawa w praktyce, rozwiązywania problemów, redakcyjne, negocjacji, analizy i syntezy, współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu legislacji.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (np. kopia certyfikatu językowego, zaświadczenia o ukończeniu kursu, oświadczenie kandydata o poziomie znajomości języka angielskiego).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie studiów podyplomowych z zakresu legislacji.Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu