Do naszych centrów logistycznych poszukujemy bystrych osób -- takich jak Ty -- które mają zmysł uważnej obserwacji. W szczególności zależy nam na umiejętności monitorowania wszystkich aspektów infrastruktury IT oraz obsługi technicznej systemów, co obejmuje między innym sprzęt komputerowy, oprogramowanie oraz funkcje serwerowe.
Osoba zatrudniona na tym kluczowym stanowisku będzie działać na miejscu, aby wspierać nasze centrum logistyczne. Podlegając Managerowi ds. IT odpowiedzialnemu za daną lokalizację, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z lokalnymi inżynierami i szerszym gronem zespołów z działu ds. operacji, aby wdrażać i utrzymywać krytyczną infrastrukturę IT. Zatrudniona osoba będzie również zapewniać systemom codzienne wsparcie w celu zaspokajania potrzeb biznesowych w zależności od ich występowania.
Twoja rola i obowiązki:
- Zapewnianie optymalnej wydajności działania infrastruktury IT oraz sprzętu
- Dopilnowanie, by wyznaczone dla działu kluczowe wskaźniki efektywności przyjmowały odpowiednie wartości, a postanowienia Umów o gwarantowanym poziomie usług były respektowane w danej lokalizacji
- Nadzorowanie bieżących procesów zarządzania inżynierami oraz technikami zatrudnionymi w dziale ds. IT, jak również przygotowywanie raportów dla IT Managera
- Weryfikowanie, modyfikowanie i spełnianie żądań dotyczących zarządzania zmianami w zależności od potrzeb
- Zarządzanie dostępnością całego sprzętu i infrastruktury IT oraz koordynowanie jej z nastawieniem na ciągłe doskonalenie procesów
- Przeprowadzanie losowych kontroli w centrum logistycznym pod kątem infrastruktury technicznej, zapewniających przestrzeganie aktualnych wytycznych firmy Amazon w zakresie infrastruktury IT i norm BHP
- Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami i dostawcami zewnętrznymi oraz zrozumiałe komunikowanie wykrytych problemów technicznych
- Proaktywne wypełnianie obowiązków w zakresie zarządzania projektami:
- występowanie w roli punktu kontaktowego utworzonego na potrzeby projektów,
- zapewnianie wsparcia i wiedzy technicznej zespołom projektowym w ramach danej lokalizacji,
- regularne informowanie kluczowych stron zainteresowanych o postępach w projekcie oraz prowadzenie dokumentacji projektowej,testowanie poprawności technicznego wykonania projektów
- Rozwiązywanie doraźnych problemów w zależności od potrzeb
- Koncentrowanie się na potrzebach klientów wewnętrznych oraz zapewnianie im znakomitej obsługi
- Koordynowanie zarządzania środkami trwałymi i zasobami magazynowymi, co obejmuje przeprowadzanie kontroli i audytów – zawsze w zgodzie ze standardami i procesami firmy Amazon
- Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, tworzenie zapytań ofertowych oraz zaopatrywanie w sprzęt zgodnie z obowiązującymi zasadami, dostępnymi budżetami i zapotrzebowaniem operacyjnym
- Reprezentowanie działu ds. IT podczas spotkań i rozmów telekonferencyjnych organizowanych w centrach logistycznych
- Przygotowywanie cotygodniowych raportów przedstawiających wskaźniki i wykonane zadania
- W zależności od potrzeb: zapewnianie doradztwa i prowadzenie szkoleń dla techników i pozostałych inżynierów oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego ds. kwestii technicznych dla zespołów wsparcia pracujących zdalnie
Podstawowe kwalifikacje i umiejętności:
- Ukończone studia licencjackie
- Doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego systemów Linux/Unix i MS Windows
- Gruntowna wiedza z zakresu podstawowych technologii internetowych, w tym routingu i przełączania, serwerów DNS i DHCP, przesyłania poczty, modelu OSI
- Doświadczenie w kontaktach z klientami i pełnieniu funkcji technicznej wymagającej solidnych umiejętności technicznych oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie, w kontaktach z pracownikami zatrudnionymi na wszystkich poziomach firmy
- Doświadczenie w nadzorowaniu pracy zespołu
- Potwierdzone umiejętności zarządzania projektami, zwłaszcza tymi z zakresu wykonywania zadań technicznych
- Zaawansowane umiejętności analityczne w połączeniu z potwierdzonymi zdolnościami z zakresu rozwiązywania problemów
- Udokumentowana umiejętność działania w sposób samodzielny w sytuacjach stresowych, która pozwoli skutecznie godzić wiele zadań
- Skrupulatność i sumienność w tworzeniu jasnej i zwięzłej dokumentacji
- Możliwa do wykazania chęć uczenia się i stosowania nowych technologii, a także mobilność pozwalająca spędzić w podróży do 10-20% czasu pracy
- Stanowisko wymaga pewnych nakładów pracy fizycznej: osoba zatrudniona na stanowisku IT Support Engineer być może będzie musiała pracować w ciasnych pomieszczeniach, pustkach podpodłogowych o wysokości ok. 1,2 m lub wewnątrz centrali wentylacyjnych,podnoszenie ciężarów o wadze do 40 kg,dbanie o czystość i prace konserwacyjne,praca na wysokościach i podwyższonych miejscach
Preferowane kwalifikacje i umiejętności:
- Certyfikat potwierdzający umiejętność obsługi systemu Linux/Unix i MS Windows oraz wiedzę o programie Cisco – sieci LAN/WAN i bezprzewodowe
- Wyższe wykształcenie informatyczne/teleinformatyczne
- Doświadczenie zawodowe zdobyte w dynamicznym środowisku i obejmujące w dużej mierze obsługę klienta
- Doświadczenie w zakresie zarządzania działem ds. pomocy technicznej
- Wiedza z dziedziny telekomunikacji, w tym w zakresie telefonii VOIP/SIP i telefonii mobilnej będzie mile widziana
- Umiejętność koordynowania współpracy z korporacyjnymi grupami wsparcia technicznego podejmowanej w celu wdrażania modyfikacji