starszy inspektor

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca starszy inspektor

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu dyrektora Gabinetu Komendanta Głównego PSP
  • przyjmowanie i rejestrowanie poczty za pomocą elektronicznego systemu obiegu dokumentów
  • prowadzenie kalendarza spraw terminowych i pilnowanie terminowości ich załatwienia
  • prowadzenie i nadzorowanie terminarza spotkań i przyjęć interesariuszy


Warunki pracy

Budynek KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, pierwsza kondygnacja bez windy, sekretariat, indywidualne stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, faks, skaner i telefon. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenie muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,3 tj. 2436 zł brutto
Proces naboru składa się z trzech etapów:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru.
W przypadku małej liczby kandydatów (mniej niż 10) przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej ma prawo odstąpienia od testu wiedzy i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wszystkich kandydatów.
etap II - test wiedzy,
etap III - rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nadesłane dokumenty nie podlegają zwrotowi. Przyjmowane są jedynie kserokopie dokumentów.
Dodatkowe informacji można uzyskać pod numerem telefonu 22 523 30 11 (Gabinet Komendanta Głównego)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej na podobnym stanowisku związanym z obsługą sekretariatu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra znajomość języka polskiego
  • dobra znajomość obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • znajomość struktury organizacyjnej PSP i KG PSP
  • znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej
  • samodzielność i dokładność
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2819 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako starszy inspektor

    Jaka oferta pracy na stanowisku: starszy inspektor w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako starszy inspektor Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko starszy inspektor, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.