starszy specjalista

Lokalizacja:
Praca starszy specjalista

Ministerstwo Energii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Inicjowanie działań w obszarze komunikacji wewnętrznej i informowanie o nich w ramach dostępnych środków i kanałów informacji
  • Monitorowanie i publikowanie treści na stronach internetowych, intranetowych oraz w BIP
  • Opracowywanie i projektowanie struktur nowych podstron internetowych ME, intranetowych i BIP oraz prowadzenie prac, których celem jest rozwój graficzny i funkcjonalny serwisu intranetowego i BIP, a także współpraca ze studiami graficznymi w zakresie pozyskiwania grafik
  • Przygotowywanie i publikowanie materiałów informacyjnych na stronach internetowych, intranetowych oraz w BIP ME a także moderowanie i zatwierdzanie materiałów informacyjnych przygotowywanych do publikacji na stronach intranetowych, internetowych oraz w BIP
  • Prowadzenie działań, których celem jest poszerzenie zasobu informacyjnego Intranetu, strony internetowej oraz BIP
  • Prowadzenie działań związanych z przygotowywaniem odpowiedzi na zapytania w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Uczestniczenie w realizacji projektu integracji stron rządowych GOV.PL oraz współpraca z innymi urzędami w tym zakresie


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca biurowa przy komputerze. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Stres związany z pracą pod presją czasu i reprezentowaniem biura w spotkaniach roboczych z przedstawicielami zewnętrznych podmiotów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille'a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-82-02 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
pracy związanej z prowadzeniem serwisów internetowych lub
z komunikacją zewnętrzną


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Orientacja w aktualnych zagadnieniach z zakresu energii i gospodarki złożami kopalin oraz tematyki gospodarczej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej
  • Znajomość systemów do zarządzania serwisami internetowymi
  • Znajomość zasad zarządzania treścią w portalach internetowych
  • Znajomość programów graficznych i do tworzenia stron internetowych
  • Umiejętność korzystania z zasobów Internetu
  • Znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej
  • Umiejętność pisania i analizowania tekstów informacyjnych
  • Umiejętność pracy koncepcyjnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • umiejętność posługiwania się językiem programowania html i/lub php
  • znajomość systemu CMS Drupal
  • umiejętność tworzenia grafik i pracy ze zdjęciami


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2302 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako starszy specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: starszy specjalista w miejscowości: jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako starszy specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko starszy specjalista, praca w dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

    Podobne ogłoszenia