Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w branży IT? Obawiasz się, że brak takich doświadczeń może Ci w tym przeszkodzić? "Jest duża liczba pracowników, która, przychodząc do nas, nie miała szerokiej wiedzy informatycznej. My jednak dajemy szansę ludziom, którzy bez odpowiedniego wykształcenia pragną w tej branży pracować. Dlatego też uczymy wszystkiego od podstaw tak, że teraz Ci pracownicy rozwiązują bardzo zaawansowane problemy." Nowy inwestor na katowickim rynku pracy - firma o globalnym zasięgu, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta I linii wsparcia technicznego ze znajomością języka francuskiego lub niemieckiego.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon,
- rozwiązywanie problemów dotyczących np.: generowania haseł dostępu, tworzenia grupowych kont, weryfikacji dostępu do kont, problemów związanych z systemem Windows lub pakietem MS Office,
- rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
- kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów,
- przyporządkowywanie nierozwiązanych przypadków do II linii wsparcia.
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub niemieckiego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- chęć do pracy i zaangażowanie,
- znajomość pakietu MS Office,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-20:00)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- międzynarodowe środowisko,
- praca z językami obcymi,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT oraz wsparcia klienta,
- pakiet szkoleń wstępnych,
- bardzo atrakcyjne benefity (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learningowe, dofinansowanie do soczewek/okularów, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna oraz świeże owoce raz w tygodniu).