Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
ul. Mickiewicza 34
37-700 Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii w celu zapewnienia prawidłowego ewidencjonowania dokumentów
- wydawanie, na potrzeby wykonawców, urządzeń służących ewidencjonowaniu wytworzonych i przechowywanych dokumentów niejawnych w celu właściwego wykonywania przez nich obowiązków
- kompletowanie i przygotowywanie akt zakonczonych spraw w celu przekazania do własciwego archiwum
- sprawowanie nadzoru nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów przez pracowników i funkcjonariuszy w celu właściwego ich klasyfikowania
- odnotowywanie faktów zmian klauzuli dokumentów w urządzeniach rejestracyjnych w celu właściwego ich klasyfikowania
- prowadzenie i aktualizacja wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadajacych stosowne poświadczenie oraz wykazu osób uopoważnionych do przekazywania dokumentów poza kancelarię w celu zapewnienia uprawnionego dostępu do tych dokumnetów
- wykonywanie zgodnie z posiadanym upoważenieniem w zastępstwie inspektora - kierownika Kancelarii Ogólnej czynnosci z zakresu jego kompetencji
Warunki pracy
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej (praca w systemie jednozmianowym),
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym (również powyżej 4 godzin dziennie),
- brak podległych pracowników.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: I piętro w budynku w Placówce Straży Granicznej w Krościenku. Budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz inne urządzenia
biurowe (np. telefon, fax, kserokopiarka, niszczarka, skaner).
Na zewnątrz budynku znajdują się miejsca parkingowe dla pracowników.
Brak czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań.
Cel istnienia stanowiska: prowadzenie prac kancelaryjnych, sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumentów jawnych i niejawnych w kancelarii oraz u wykonawców, którym udostępniono takie dokumenty.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Wynagrodzenie zasadnicze na powyższym stanowisku wynosi 2 370,41 zł brutto plus ewentualnie dodatek za wysługę
lat (zgodnie z indywidualnym stażem pracy).
2. Oferty niekompletne lub otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia
oferty w Urzędzie lub data stempla pocztowego).
3. Uzupełnianie ofert jest możliwe poprzez Urząd Pocztowy lub Kancelarię Jawną w terminie do dnia 17.07.2018 r.
4. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia to m.in. kopia świadectwa /
dyplomu ukończenia szkoły. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy to np. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów, które potwierdzą
wymagane niezbędne doświadczenie - rodzaj i długość.
5. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
6. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty o
kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
7. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
8. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu
naboru.
9. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w
niniejszym ogłoszeniu. W przypadku składania ofert przez osoby niepełnosprawne proszę o dołączenie do aplikacji kopii
dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (aktualne orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności lub kopię
orzeczenia lekarza orzecznika ZUS).
10. Prosimy o kompletne kserokopie dokumentów.
11. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi naboru na stanowiska cywilne, które są dostępne na
stronie BiOSG w zakładce: " PRACA W BiOSG" pod adresem:
http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
12. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ DO PRACY W BIESZCZADZKIM ODDZIALE STRAŻY
GRANICZNEJ W PRZEMYŚLU ZAWIERAJĄCA OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH
OSOBOWYCH DO CELÓW NABORU ORAZ WZÓR OŚWIADCZENIA OBOWIĄZUJĄCEGO PRZY NABORZE DO PRACY SĄ
DOSTĘPNE NA WYŻEJ WYMIENIONEJ STRONIE INTERNETOWEJ. Prosimy o korzystanie ze wzoru ww. oświadczenia.
13. UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie
dokumentów wymienionych w części: Dokumenty i oświadczenia niezbędne. W związku z tym podkreślamy, że
kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem dokumenty i
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy kancelaryjnej
pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera i programow edytorskich
- umiejetność analitycznego myślenia
- umijetność stosowania przepisów prawa w praktyce
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru wraz z Klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu
- LIST MOTYWACYJNY, WSZYSTKIE WYŻEJ WYMIENIONE OŚWIADCZENIA ORAZ KLAUZULA INFORMACYJNA POWINNY BYĆ UWIARYGODNIONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM (DATA I WŁASNORĘCZNY PODPIS KANDYDATA )
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-17
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu