Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie i przeprowadzanie przy współpracy innych komórek organizacyjnych Centrali postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanych w Centrali na rzecz Generalnego Dyrektora oraz na potrzeby Urzędu,
- Prowadzenie rejestrów wniosków o zamiarze udzielenia zamówień publicznych dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przeprowadzanych przez Departament, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień wyłączonych spod stosowania tych przepisów, realizowanych przez komórki organizacyjne Centrali,
- Sporządzanie i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych dotyczących Centrali,
- Współpraca z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych, z ministrem właściwym do spraw transportu oraz innymi organami w zakresie prowadzonej działalności,
- Opracowywanie aktualizacji Regulaminu udzielania zamówień publicznych w GDDKiA,
- Koordynacja sporządzania planu postępowań o udzielenie zamówienia dla Centrali w perspektywie danego roku budżetowego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności;
wykonywanie zadań pod presją czasu;
stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokojach biurowych;
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer (powyżej 4 godz. dziennie), drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów;
wykonywane zadania wiążą się również z umieszczaniem oraz układaniem dokumentów na regałach i w szafach;
wyjazdy służbowe, konferencje, szkolenia
konieczność częstego przemieszczania się po budynku;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca w budynku wielopiętrowym;
Budynek wyposażony jest w windy -- klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem;
Pomieszczenia higieniczno -- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze w siedzibie przy ul. Wroniej 53 w Warszawie;
W przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego;
praca w pokojach wieloosobowych;
W trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszanie się po różnych poziomach budynku biurowego;
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Planowany okres zatrudnienia: umowa co najmniej do września 2019 r.
Informacja o metodach naboru:
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru;
- Etap II: test wiedzy z prawa zamówień publicznych oraz aktów normatywnych
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami/kandydatkami, którzy uzyskają najlepszy wynik z testu, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku;
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e mailem o terminie spotkań rekrutacyjnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 375-88-79
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych,
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do niej,
- znajomość orzecznictwa sądów okręgowych i wyroków Krajowej Izby Odwoławczej,
- umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office);
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- Umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku,
- Łatwość komunikacji,
- Asertywność,
- Umiejętność pracy w stresie,
- Umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowychDokumenty należy złożyć do: 2018-07-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu