Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1. Nadzór nad jednostką podległą i nadzorowaną - Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości przez ministra właściwego ds. gospodarki, w tym: * opracowywanie zbiorczych informacji dotyczących działalności * monitorowanie/ ocena działalności (w tym gromadzenie i przetwarzanie informacji) * opiniowanie dokumentów (m.in. statuty, regulaminy, plany, sprawozdania, wnioski o dotacje, wnioski o kredyty i pożyczki) * udział w pracach komisji/ rad/ zespołów funkcjonujących w ramach jednostek i organów podległych i nadzorowanych * zatwierdzanie dokumentów (m.in. regulaminy, plany, sprawozdania) * rozpatrywanie i opiniowanie wniosków oraz przygotowywanie stanowiska Ministra w sprawach dotyczących działalności jednostek i organów podległych i nadzorowanych * opiniowanie planów finansowych PARP oraz prowadzenie spraw związanych z korektami planów
- 2. Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w tym: * opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części * uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami * opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo * opiniowanie projektów aktów prawnych wewnętrznie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo
- 3. Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa, w tym: * nawiązywanie i utrzymywanie współpracy międzynarodowej w ramach OECD * opracowywanie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej w zakresie MŚP w ramach OECD * udział w spotkaniach i posiedzeniach grupy roboczej „OECD ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Przedsiębiorczości".
- 4. Sprawozdawczość z realizacji strategii/ programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.) lub działań/ projektów krajowych, w tym: * przeprowadzanie procesu przyjęcia i zatwierdzania sprawozdań * analizowanie uwag zgłoszonych do sprawozdań PARP z realizacji programu lub działań
- 5. Prowadzenie obsługi przepływów finansowych, w tym: * rozliczanie umów dotyczących przekazywania środków budżetowych
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
* wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu
* wyjazdy służbowe -- kilka razy w roku
* organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* praca w pokoju wieloosobowym
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
-- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
-- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
-- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
-- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
-- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 94 78.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie tworzenia rozwiązań dla rozwoju przedsiębiorczości/nadzorze nad jednostkami podległymi
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-07-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu