specjalista

Lokalizacja:
Praca specjalista

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Warszawa ul. Nowy Świat 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie żeglugi śródlądowej i transportu wodnego śródlądowego, w tym: weryfikowanie zgłoszeń dysponentów do projektu ustawy budżetowej oraz WPFP w zakresie programów, opracowywanie/przekazywanie informacji w zakresie projektu budżetu, podział wydatków wg klasyfikacji zadaniowej, aktualizowanie katalogu układu zadaniowego, przygotowywanie wieloletniej prognozy wydatków, opracowywanie celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania
  • uzgadnianie i monitorowanie wdrażania planów finansowych/finansowo-rzeczowych funduszy w zakresie transportu wodnego śródlądowego, żeglugi śródlądowej oraz Funduszu Żeglugi Śródlądowej i Funduszu Rezerwowego, w tym: opracowywanie i uzgadnianie zmian programu rzeczowo-finansowego, przygotowywanie założeń do opracowania projektu planu finansowego przez Bank Gospodarstwa Krajowego, weryfikowanie projektu planu, udział w procesie uzgodnień projektu planu, opracowywanie/weryfikowanie umów, konsultowanie i uzgadnianie planów, weryfikowanie wniosków o wypłaty ze środków funduszu, monitorowanie wykonania planu
  • udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie żeglugi śródlądowej i transportu wodnego śródlądowego, w tym: opracowywanie planu zamówień publicznych na potrzeby komórki organizacyjnej, przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy, uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych
  • sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w obszarze transportu wodnego śródlądowego i właściwości wydziału, w tym: określanie celów do realizacji, uczestniczenie w sporządzaniu planu działalności dla kierowanych przez Ministra działów administracji rządowej, planowanie zadań w perspektywie długookresowej, identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem, monitorowanie elementów kontroli zarządczej
  • monitorowanie organizowania, przygotowania i realizacji przewozów osób/rzeczy w zakresie spraw finansowych i budżetowych dot. żeglugi śródlądowej i transportu wodnego śródlądowego, w tym: analiza merytoryczna cyklicznych sprawozdań, opiniowanie regulaminów
  • realizacja obowiązków informacyjnych Ministra, w tym obsługa interpelacji i zapytań poselskich, odpowiedzi na wystąpienia (dezyderaty, opinie) komisji sejmowych i senackich, oraz innych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej, w tym: przygotowywanie odpowiedzi


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

-- krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe
-- reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

-- wejście do budynku „A" i „D" przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-- węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-- mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel. 583 88 49


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów i budżetu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość finansów publicznych i podstaw ekonomii
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiągnięcie celów
  • Kreatywność
  • Komunikacja
  • Myślenie analityczne
  • Współpraca
  • Zarządzanie projektami/zadaniami
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B2
    • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i budżetu
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2313 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

    Podobne ogłoszenia