główny specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca główny specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowanie kontroli, pozyskiwanie wiedzy na temat kontrolowanej działalności jednostki, opracowanie programu kontroli
  • Wykonywanie czynności kontrolnych
  • Kierowanie zespołem kontrolerów
  • Opracowywanie dokumentacji pokontrolnej
  • Analizowanie wyników kontroli
  • Udział w analizowaniu materiałów przekazywanych do Biura Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP
  • Prowadzenie i archiwizowanie akt kontroli
  • Pomoc organom i jednostkom organizacyjnym PSP w wykonywaniu zadań w zakresie kontroli


Warunki pracy

Praca administracyjno -- biurowa w systemie codziennym, przeważająco z wykorzystaniem komputera. Praca w terenie, często poza ustalonymi godzinami pracy, związana z wyjazdami służbowymi na kontrole.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynek nr 4 KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren zamknięty, praca na I piętrze, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe -- adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BKSW-I-GS-1.
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,7 kwoty bazowej, tj. 3185,53 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.

Proces naboru składa się z trzech etapów:
* weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu;
* test wiedzy;
* rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-34-51 lub (0-22) 523-30-57 (Biuro Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej, w tym co najmniej 2 lata w działalności kontrolnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania tekstów
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność kierowania zespołem i radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
  • przeszkolenie w zakresie prowadzenia kontroli
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie i praktyka w zakresie finansów publicznych
  • studia podyplomowe np.: finanse/rachunkowość, kontrola, logistyka, bezpieczeństwo budynków, zapobieganie pożarom i awariom
  • znajomość zasad przeprowadzania kontroli w oparciu o standardy kontroli w administracji rządowej i przepisy resortowe;
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i pragmatyki służbowej PSP
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzajacych spelnienie wymagań dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2072 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako główny specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: główny specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako główny specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko główny specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.