Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowanie kontroli, pozyskiwanie wiedzy na temat kontrolowanej działalności jednostki, opracowanie programu kontroli
- Wykonywanie czynności kontrolnych
- Kierowanie zespołem kontrolerów
- Opracowywanie dokumentacji pokontrolnej
- Analizowanie wyników kontroli
- Udział w analizowaniu materiałów przekazywanych do Biura Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP
- Prowadzenie i archiwizowanie akt kontroli
- Pomoc organom i jednostkom organizacyjnym PSP w wykonywaniu zadań w zakresie kontroli
Warunki pracy
Praca administracyjno -- biurowa w systemie codziennym, przeważająco z wykorzystaniem komputera. Praca w terenie, często poza ustalonymi godzinami pracy, związana z wyjazdami służbowymi na kontrole.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynek nr 4 KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren zamknięty, praca na I piętrze, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe -- adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BKSW-I-GS-1.
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,7 kwoty bazowej, tj. 3185,53 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
* weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu;
* test wiedzy;
* rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-34-51 lub (0-22) 523-30-57 (Biuro Kontroli, Skarg i Wniosków KG PSP).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej, w tym co najmniej 2 lata w działalności kontrolnej
pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania tekstów
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność kierowania zespołem i radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- przeszkolenie w zakresie prowadzenia kontroli
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- doświadczenie i praktyka w zakresie finansów publicznych
- studia podyplomowe np.: finanse/rachunkowość, kontrola, logistyka, bezpieczeństwo budynków, zapobieganie pożarom i awariom
- znajomość zasad przeprowadzania kontroli w oparciu o standardy kontroli w administracji rządowej i przepisy resortowe;
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i pragmatyki służbowej PSP
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzajacych spelnienie wymagań dodatkowychDokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu