ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie bazami danych, centralnym systemem backupu (Backup Exec), urządzeniami DAM Guardium i RSA Nvision, bibliotekami taśmowymi PLI CBD w obydwu Centrach Przetwarzania Danych w Boruczy oraz w Siemianowicach Śląskich;
- kontrolowanie prawidłowości działania administrowanych systemów i urządzeń, w tym reagowanie na powstałe sytuacje awaryjne zgodnie z przyjętymi w Urzędzie procedurami postępowania w tej sprawie;
- wspieranie użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie korzystania z systemów, którymi administruje;
- realizowanie zadań związanych z testowaniem i aktualizacją administrowanych systemów i urządzeń;
- opracowywanie dokumentacji, a także tworzenie zestawień związanych z administrowanym obszarem.
Warunki pracy
- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- praca w pokoju, który jest klimatyzowany;
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- nietypowe godziny pracy (dyżury w trybie 12-godzinnym w dni robocze);
- w celu poruszania się po obiekcie niezbędne jest przetwarzanie danych biometrycznych w postaci skanu tęczówki oka.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w dniu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.
Proponujemy skorzystanie ze wzorów oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test językowy;
- zadanie praktyczne: napisanie składni polecenia SQL;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 426 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania: bazami danych MSSQL, systemem Bacup Exec, serwerami Windows;
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- znajomość przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie tajemnicy telekomunikacyjnej, a także działania numeru 112 wraz z rozporządzeniami;
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- znajomość ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie zapewnienia ochrony fizycznej;
- znajomość przepisów Konstytucji RP w zakresie możliwości gromadzenia informacji o obywatelach przez władze publiczne;
- wiedza z zakresu narzędzi do monitorowania parametrów działania serwera bazy danych;
- wiedza z zakresu administracji serwerami MS SQL 2008 opartymi o system operacyjny Windows Server 2008;
- wiedza z zakresu języka zapytań SQL oraz tworzenia skryptów i procedur wbudowanych;
- wiedza z zakresu zabezpieczeń na poziomie bazy danych;
- wiedza z zakresu zagadnień związanych z wykonywaniem snapshotów baz danych;
- wiedza z zakresu rodzajów replikacji, topologii, sposobów przywracania replikacji po awarii, synchronizacji, monitorowania procesu replikacji;
- wiedza z zakresu systemu centralnego Backupu Danych;
- wiedza z zakresu kontrolowania praw dostępu do zasobów systemu operacyjnego;
- umiejętność migracji, konsolidacji baz danych i dokonywania uaktualnień oprogramowania SQL Server 2008;
- umiejętność konfiguracji macierzy dyskowych (RAID-DP), konfiguracji rozmiaru tablic, wydajności i przepustowości oraz pojemności bazy;
- umiejętność instalowania agentów backupu na urządzeniach i serwerach;
- umiejętność konfiguracji i administracji serwerami backupowymi opartymi o systemy Windows Server 2008;
- umiejętność posługiwania się programami narzędziowymi, diagnostycznymi;
- umiejętność zarządzania zasobami serwera (pamięcią, przestrzeniami dyskowymi);
- umiejętność rozwiązywania problemów i awarii;
- posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu