Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy specjalista
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw dotyczących udzielania odpowiedzi na prośby, zapytania i badania ankietowe podmiotów zewnętrznych , dotyczących organizacji funkcjonowania Urzędu, z wyłączeniem sprawozdań cyklicznych oraz zapytań ze strony mediów- w szczególności pozyskiwanie i analiza danych oraz opracowywanie dokumentów zbiorczych o charakterze informacyjnym, kierowanych do instytucji zewnętrznych,
- koordynacja procesu i wdrażania przez komórki organizacyjne wewnętrznych procedur w zakresie organizacji pracy Urzędu, w szczególności opiniowanie standardowych procedur operacyjnych przygotowywanych przez komórki organizacyjne Urzędu pod względem formalnym oraz zgodności z aktualnie obowiązującym stanem prawnym,
- przygotowywanie analiz bieżących, opracowań oraz prezentacji z zakresu organizacji przacy Urzędu na podstawie danych pozyskanych od komórek organizacyjnych na potrzeby Biura Dyrektora generalnego i Dyrektora Generalnego,
- koordynacja projektów z zakresu organizacji i jakości, realizowanych przez Biuro Dyrektora Generalnego, w zakresie prowadzenia dokumentacji, monitorowania harmonogramu projektów oraz bieżącego kontaktu z Wykonawcami i komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- zapewnienie wsparcia procesu opracowywania Raportu Rocznego Prezesa Urzędu , stanowiącego sprawozdanie z działalności Prezesa Urzędu przedkładanego ministrowi właściwemu ds. zdrowia,
- współpraca ze stanowiskiem Pracy ds. Zarzadzania Jakością ( zapewnienie wsparcia wdrażania zarzadzania procesowego, w zakresie wprowadzania i aktualizacji danych w systemie informatycznym ADONIS,
- opracowywanie, zgodnie z aktualnymi potrzebami Urzędu, dokumentacji z zakresu organizacji pracy Urzędu.
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Metody i techniki naboru:
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata,
II etap- test sprawdzający wiedzę kandydatki/kandydata:
- test mieszany,
- metoda sprawdzenia znajomości języka obcego:
- test pisemny sprawdzający znajomość języka angielskiego,
III etap -- rozmowa z kandydatką/kandydatem.
Dokumenty należy składać lub przesłać pocztą do dnia
(decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego), na adres:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym " Młodszy specjalista w Wydziale Organizacji
i Regulacji Wewnętrznych w Biurze Dyrektora Generalnego" oraz numerem ogłoszenia.
Inne informacje:
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zapraszane/zapraszani są na testy kwalifikacyjne o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową.
Kandydatki/kandydaci, które/ którzy uzyskały/ uzyskali wymagane minimum punktów (50%) z przeprowadzonego testu wiedzy oraz które/ którzy uzyskały/ uzyskali wymagane minimum punktów (50%) z przeprowadzonego testu sprawdzającego znajomość języka angielskiego zapraszane/zapraszani są do udziału w kolejnym etapie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 49-21-133.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz kwestionariusz osobowy,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o Urzędzie rejestracji produktów leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu MS Office,
- wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne,
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość narzędzi wspomagających zarzadzanie procesowe i modelowanie procesów, np. ADONIS NP.,
- znajomość metodologii zarzadzania projektami,
- znajomość wymagań systemu zarządzania jakością, zgodnie z normą PN-EN ISO 9001, certyfikat audytora wewnętrznego PN-EN ISO 9001,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z analizą procesów, opracowywaniem procedur wewnętrznych, z analizą danych lub zarządzaniem jakością.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenia kandydatki/ kandydata: o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe do pobrania na stronie http://bip.urpl.gov.pl w zakładce praca -- druki dla osób ubiegających się o pracę,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru określonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.) do pobrania na stronie http://bip.urpl.gov.pl w zakładce praca -- druki dla osób ubiegających się o pracę,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzajacych spełnianie wymagań dodatkowychDokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu