Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
* Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rachunków do umów zleceń , archiwizowanie dokumentacji)
* Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
* Wystawianie faktur
* Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
* Koordynacja pracowników tymczasowych
* Raportowanie do Klienta i Przełożonego
Bądź na TAK jeśli:
* Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
* Dobrze znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr
* Posługujesz się programem Microsoft Navision lub innym programem kadrowo - płacowym
* Znasz język angielski
* Posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office
* Jesteś zmotywowany do pracy i nastawiony na wytrwałą realizację założonych celów
* Potrafisz pracować pod presją czasu
* Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Czego z nami doświadczysz:
* Pracy w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
* Prywatnej opieki medycznej i pakietu dodatkowych benefitów
* Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
* Niekonwencjonalnych pomysłów, np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy
* Ducha zespołowości, gdy rwiemy się do zwycięstwa rynkowego i... w międzynarodowym Turnieju Siatkarskim Adecco
* Ludzkiego spełnienia, gdy zmieniamy na lepsze życie ludzi w potrzebie, m.in. dzięki inicjatywie Win4Youth.com
Numer referencyjny: SAD/WA2/12/2016