SPECJALISTA DS TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA – JĘZYK CZESKI – praca zdalna lub biurowa
HALO ŚWIECIE!
Na horyzoncie pojawiły się nowe, niebanalne stanowiska pracy!
Dla naszego Klienta - międzynarodowej agencji marketingowej, koncentrującej się na realizacji kampanii reklamowych na rynkach światowych - szukamy w chwili obecnej :
Zakres obowiązków na stanowisku:
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w języku czeskim;
- Promowanie produktów – suplementy diety oraz platformy do nauki języków obcych;
- Klasyfikacja oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu;
- Wysyłanie FV do Klienta (na życzenie).
Od Kandydatów oczekujemy:
- Zaawansowanej znajomości języka czeskiego (nie musisz posiadać certyfikatów – udowodnij nam swoją umiejętność rozmową!);
- Komunikatywności oraz umiejętności pracy na samodzielnym stanowisku;
- Nienagannej dykcji;
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje:
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności – przedział od 20 do 35 zł netto za godzinę pracy;
- Stałą współpracę - możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym;
- System prowizyjny, który dodatkowo wynagrodzi Twoje starania i efekty pracy (system premiowy – godzinowy oraz sprzedażowy);
- Elastyczne godziny pracy – grafik dopasowany do potrzeb i możliwości pracownika;
- Szkolenie z zakresu: produktu, obsługi klienta oraz działania na internetowej platformie pracowniczej (liczone jako czas pracy);
- Dofinansowanie – MultiSport (po okresie próbnym);
- Zestaw słuchawkowy dla każdego pracownika (telefony wykonywane z platformy internetowej);
- Do wyboru – praca zdalna lub biurowa – Białystok.