Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.
Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.
Pracując na stanowisku Menedżera (Klienta Biznesowego), będziesz odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych oraz przychodowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych o rocznym poziomie przychodów od 5 mln do 1 mld PLN, ocenę kondycji finansowej Klientów wraz z przygotowaniem dokumentacji kredytowej, udział w przygotowaniu ofert finansowania przedsiębiorstw.
- Minimum 3 lata, popartego sukcesami, doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta Biznesowego
- Doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu Klientów Biznesowych
- Praktycznej wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw średniej wielkości
- Umiejętności pracy w zespole oraz budowania długotrwałych relacji
- Profesjonalizmu oraz wysokiej kultury osobistej
- Samodzielności, inicjatywy oraz determinacji w dążeniu do celu
- Odporności na stres
- Wykształcenia wyższego (finanse, bankowość lub kierunki pokrewne)
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Prawa jazdy kat. B