OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
wykonywanie czynności administracji sądowej związanych z załatwianiem spraw oraz czynności przygotowania spraw sądowych do rozpoznania, z wyłączeniem czynności zastrzeżonych na podstawie odrębnych przepisów do kompetencji przewodniczących wydziałów; sporządzanie projektów orzeczeń i zarządzeń przygotowujących sprawę do rozpoznania na rozprawie lub posiedzeniu; przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie warunków formalnych aktu oskarżenia; kontrola sprawności, terminowości i prawidłowości wykonywania zarządzeń sędziego przez Sekretariat wydziału; wstępna analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego; wstępna analiza zarzutów zawartych w środkach odwoławczych; wykonywanie innych czynności związanych z działalnością orzeczniczą sędziów.
WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD KANDYDATÓW:
zgłoszenie na konkurs adresowane do Prezesa Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, z zaznaczeniem sygnatury konkursu wraz z aktualnym adresem oraz numerem telefonu kontaktowego, wniosek o zatrudnienie na stanowisko asystenta sędziego, informację o przebiegu kariery zawodowej(CV), własnoręcznie napisany życiorys (w formie pisma) i informację o przebiegu kariery zawodowej (CV), oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów, oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,1 aktualna fotografia z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
Do zgłoszenia można dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
druki oświadczeń dostępne do pobrania na str. Internetowej:
http://www.warszawa.so.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-asystenta-sedziego.1723.html
KONKURS SKŁADA SIĘ Z TRZECH ETAPÓW:
1. Etapu pierwszego wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
2. Etapu drugiego testu obejmującego 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata,
3. Etapu trzeciego rozmowy kwalifikacyjnej.
Wyznaczam termin II etapu konkursu na dzień 30 stycznia 2017 r. godz. 9:30 w siedzibie Sądu Okręgowego w Warszawie, al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, sala nr 400.
W przypadku dużej ilości zgłoszeń, organizator zastrzega możliwość przeprowadzenia konkursu w kilku grupach w różnych godzinach.
Wymagane dokumenty z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy składać w terminie od dnia 8 grudnia 2016 r. do dnia 12 stycznia 2017 r. w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, ul. Marszałkowska 82, pok. 131 osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego). Dokumenty składane osobiście przyjmowane są wyłącznie w zamkniętych kopertach, a pracownicy przyjmujący dokumenty aplikacyjne kandydatów nie sprawdzają w chwili składania aplikacji ich kompletności.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Oddziale Kadr pod numerami (22) 55 39 137, (22) 55 39 661, (22) 55 39 662.
Zgłoszenia otrzymane po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów dopuszczonych do II etapu konkursu zostanie wywieszona w siedzibie Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (tj. na stronie internetowej Sądu) nie później niż do dnia 20 stycznia 2017 roku.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DANYMI OSOBOWYMI
Dokumenty kandydatów wciągniętych na listę rezerwową konkursu przechowywane będą przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia postępowania konkursowego lub do dnia ogłoszenia następnego konkursu. W ciągu dwóch miesięcy od ukazania się na stronie internetowej i tablicy informacyjnej tut. sądu komunikatu o rozstrzygnięciu konkursu w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, ul. Marszałkowska 82, pok. 131 będzie można odebrać aplikacje odrzucone. W okresie przechowywania dokumentów kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich aktualizacji, poprawiania oraz prawo do ich wycofania. Wnioski w tym zakresie należy składać w formie pisemnej do Oddziału Kadr tut. sądu. Dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone po upływie wyżej zakreślonych terminów.