Miejsce pracy: Żyrardów
Zakres obowiązków:
* Realizacja założonego budżetu dla zakupów materiałów produkcyjnych i usług
* Przeprowadzanie planu redukcji kosztów
* Negocjowanie atrakcyjnych kontraktów z dostawcami i zawieranie umów
* Zapewnienie i nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z zawartymi kontraktami
* W razie potrzeby pozyskiwanie nowych dostawców
* Przygotowanie raportów i analiz zakupowych w języku angielskim
Wymagania:
* bardzo dobra znajomość języka angielskiego
* Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
* Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
* Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
* Umiejętność obsługi komputera (Ms Office, Outlook)
* Wysoka kultura osobista
* Komunikatywność
* Zdolności negocjacyjne
Oferujemy:
* Zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta
* Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
* Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
* Pracę na pełen etat na 1 zmianę
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Pracę na zastępstwo (umowa na rok)
* Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon)
* Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, bony na święta, wczasy pod gruszą, mikołajki dla dzieci, paczki dla dzieci na święta i dzień dziecka, tańsze obiady, kursy j. angielskiego i francuskiego dla pracowników, kursy j. angielskiego dla dzieci, pikniki
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: SDZ/12/2016/GRM