ZeroChaos dla międzynarodowego Klienta z branży energetycznej poszukuje do Warszawy kandydatów na stanowisko: Helpdesk z językiem duńskim.
Znasz język norweski i chcesz aktywnie wykorzystywać go w pracy? Komputer nie jest Ci obcy?
Nie chcesz pracować w call center, nie chcesz sprzedawać
Ta oferta jest dla Ciebie!
Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- wdrożenie w obowiązki na tym stanowisku i przeszkolenie;
- roczną premię;
- prywatną opiekę medyczną;
- plan zakupu akcji pracowniczych;
- dofinansowanie do zajęć sportowych;
- możliwość doszkalania języka angielskiego finansowane przez pracodawcę;
- ubezpieczenia grupowe;
- dobrowolne ubezpieczenia na życie;
- szeroki pakiet socjalny
- atrakcyjne zniżki na produkty i usługi naszego Klienta;
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie międzynarodowej;
- możliwość awansów;
- dogodną lokalizację siedziby biura w Warszawie.
Opis stanowiska:
- profesjonalna obsługa klienta;
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów i porady w związku z kwestiami technicznymi i funkcjonalnymi;
- rejestracja zgłaszanych problemów;
- sprawdzanie narzędzi do monitorowania i rozwiązywanie zgłaszanych awarii;
- komunikacja pomiędzy pracownikami, firmami usługowymi, inżynierami etc.
Wymagania:
- znajomość języka duńskiego na poziomie min. B2 i języka angielskiego;
- mile widziane wykształcenie w obszarze IT lub kierunki pokrewne;
- doświadczenie w supporcie również będzie mile widziane;
- umiejętność zrozumienia potrzeb klientów i radzenie sobie z rozwiązywaniem problemów;
- zorientowanie na cel;
- doskonałe umiejętności interpersonalne.