Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lipsku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy
Iłżecka 2
27-300 Lipsko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
- sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach
- opracowanie i realizacja planów finansowych, budżetowych
- prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej i kadrowej, sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US
- prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo - płacowej Inspektoratu
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych
- nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
- archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do składnicy akt)
- prowadzenie kontroli zarządczej
Warunki pracy
praca biurowa przy komputerze, duży wysiłek umysłowy.
Siedziba urzędu znajduje się na I piętrze, z toaletą na parterze, bez windy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe Wykształcenie: wyższe Wyższe ekonomiczne na kierunku związanym z rachunkowością i finansami lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe.
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych.
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i oraz od osób fizycznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, bankowości elektronicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu