Ministerstwo Środowiska w Warszawie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Ministerstwo Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współpraca przy tworzeniu, weryfikacja i opiniowanie oceny skutków regulacji (OSR)
- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania analiz i ewaluacji dla II osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020 zgodnie z Planem ewaluacji POIiŚ 2014-2020 lub zlecanie przeprowadzenia oceny przez niezależnych ekspertów, w tym przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowywanie lub pozyskiwanie materiałów analitycznych, w tym w zakresie analiz społeczno-ekonomicznych oraz środowiskowych
- monitorowanie wdrażania rekomendacji wynikających z ewaluacji, w tym również ewaluacji prowadzonych przez IZ POIiŚ oraz Krajową Jednostkę Ewaluacji (KJE) w zakresie odnoszącym się do projektów z II osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
* zagrożenie korupcją
* częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
* stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
* praca na II piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości
* praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 36 92 320, 36 92 207, 36 92 426
Wzór wymaganych oświadczeń udostępniony jest na stronie internetowej: https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/
W ofercie należy podać dane kontaktowe -- adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
Ministerstwo Środowiska zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Oferty przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane.
Techniki i metody naboru:
* weryfikacja formalna nadesłanych ofert
* test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
* sprawdzian znajomości języka angielskiego
* zadanie praktyczne typu case study
* rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (akceptujemy jedynie oświadczenia zgodne ze wzorem).
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe" nie jest obowiązkowe. Podkreślamy jednak, że dokumenty te będą jedyną podstawą potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych: doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z oceną skutków regulacji, przeszkolenia z zakresu ocen skutków regulacji, wykształcenia wyższego przyrodniczego lub administracyjnego lub z zarządzania lub z ekonomii lub studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy -- po analizie ofert -- zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani o terminie jego przeprowadzenia. O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani drogą elektroniczną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Minister Środowiska
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze analizy danych lub przy wdrażaniu funduszy UE
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2)
- znajomość: zasad realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (w szczególności II osi priorytetowej), Regulaminu pracy Rady Ministrów, wytycznych do przeprowadzania oceny wpływu i konsultacji publicznych w ramach procesu legislacyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, procesu legislacyjnego
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy unijnych
- myślenie analityczne
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- współpraca
- komunikacja
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu ocen skutków regulacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze analizy danych lub przy wdrażaniu funduszy UE (dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu- wzór treści wymaganego oświadczenia jest zamieszczony na stronie https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/)
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
- W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z oceną skutków regulacjiKopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe przyrodnicze lub administracyjne lub z zarządzania lub z ekonomii lub studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskichKopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu oceny skutków regulacjiDokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu