Wojskowa Komenda Uzupełnień w Wyszkowie
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent prawno-administracyjny
Wojskowa Komenda Uzupełnień
Serocka 3
07-200 Wyszków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie opinii, udzielanie informacji i wyjaśnień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- udzielanie pomocy prawnej osobom rozpatrującym sprawy związane z powszechnym obowiązkiem obrony, prowadzącym postępowanie wyjaśniające w sprawach naruszenia prawa i dyscypliny wojskowej oraz ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych;
- opracowywanie projektów decyzji i postanowień w prowadzonych w WKU postępowaniach administracyjnych;
- opracowywanie wniosków w sprawie odznaczeń żołnierzy zawodowych i pracowników wojska;
- sporządzanie protokołów odpraw i bieżących meldunków;
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników wojska oraz dokumentacji pracowniczej a zwłaszcza teczek akt osobowych, listy obecności, ewidencji przysługujących nagród jubileuszowych i uhonorowań w formie odznaczeń resortowych i państwowych;
- prowadzenie spraw kadrowych kadry zawodowej oraz bieżąca aktualizacja dokumentów ewidencyjnych żołnierzy zawodowych WKU w szczególności tap, ksiąg etatowych, rejestrów alfabetycznych;
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, skaner ,kserokopiarka; niszczarka do dokumentów),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu).
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 865 920
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe prawne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
ze stosowaniem prawa administracyjnego i prawa pracy.
pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „POUFNE";
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o powszechnym obowiązku obrony, ustawa o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, ustawa o ochronie danych osobowych;
- umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-01-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu