Jeżeli chcesz rozpocząć karierę w branży IT, interesujesz się nowymi technologiami oraz wyróżnia Cię skrupulatność, zaangażowanie i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – ta oferta jest dla Ciebie!
Jako Asystent/Asystentka Biura Handlowego będziesz odpowiedzialny/a za podejmowanie działań związanych z kreowaniem wizerunku firmy oraz wspieranie działań sprzedażowych. Będziesz współpracować z profesjonalistami z Działu Handlowego i Marketingu, rozwiniesz swoją świadomość biznesową i zdolności negocjacyjne poprzez kontakt z naszymi Klientami oraz Partnerami Biznesowymi. Zapewnimy Ci wsparcie i wdrożenie w obowiązki, abyś stał/s się samodzielny/a i efektywny/a.
Asystent/Asystentka Biura Handlowego
ZADANIA:
- Wsparcie działu handlowego w obsłudze ofert i zamówień;
- Bieżąca rejestracja i aktualizacja projektów w wewnętrznych systemach;
- Telefoniczna kwalifikacja leadów sprzedażowych;
- Umawianie spotkań z klientami;
- Wsparcie w działaniach marketingowych realizowanych przez firmę;
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych dla Klientów.
Wymagania
- Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność szybkiego uczenia się;
- Sumienność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Znajomość pakietu Microsoft Office;
- Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży lub marketingu w branży IT;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość podstawowych zagadnień z obszaru IT.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie;
- Przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole;
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu.
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@infomex.pl z dopiskiem w temacie: "Asystent/Asystentka Biura Handlowego".