Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.
Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.
Pracując na stanowisku Menedżera Klienta będziesz odpowiedzialny za sprzedaż produktów bankowych, obsługę Klientów w ramach przypisanego portfela oraz pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego. Do Twoich obowiązków należeć będzie również obsługa transakcyjno – kasowa.
Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta w bankowości;
- Doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu Klientów;
- Znajomości produktów bankowych (wiedza z zakresu rynku kapitałowego będzie dodatkowym atutem);
- Umiejętności sprzedażowych;
- Umiejętności pracy w zespole oraz budowania długotrwałych relacji;
- Profesjonalizmu oraz wysokiej kultury osobistej;
- Samodzielności, inicjatywy oraz determinacji w dążeniu do celu;
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem;
- Minimum średniego wykształcenia.