Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom Komendy
- prowadzenie kart wynagrodzeń i podatkowych strażaków i pracowników Komendy oraz rozliczanie zaliczek na podatek ,dochodowy
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
- kompletowanie faktur i rachunków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją i prowadzenie ich rejestru
- rozliczanie zaliczek i delegacji,
- rozliczanie zasiłków chorobowych
- prowadzenie kartotek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- sporządzanie przelewów i przestrzeganie terminów płatności oraz rozliczanie zobowiązań i należności
- obsługiwanie programów: bankowość elektroniczna,płacowy,finansowy, Płatnik, PUE-ZUS, GUS
- archiwizowanie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na 2 piętrze budynku.
Praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych;
Praca bazami danymi/ programami specjalistycznymi;
Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszelkich informacji na ten temat udziela Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Mieszka I 13/15
05-402 Otwock
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie ekonomiczne, związane z płacami i finansami
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz przepisów wykonawczych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi komputera w tym obsługa programów: finansowo-płacowych, Płatnika ZUS orazbankowości elektronicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o PSP i służbie cywilnej
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- sumienność, dokładność, rzetelność, komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-01-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu