specjalista

Lokalizacja: Otwock , mazowieckie
Praca specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom Komendy
  • prowadzenie kart wynagrodzeń i podatkowych strażaków i pracowników Komendy oraz rozliczanie zaliczek na podatek ,dochodowy
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
  • kompletowanie faktur i rachunków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją i prowadzenie ich rejestru
  • rozliczanie zaliczek i delegacji,
  • rozliczanie zasiłków chorobowych
  • prowadzenie kartotek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • sporządzanie przelewów i przestrzeganie terminów płatności oraz rozliczanie zobowiązań i należności
  • obsługiwanie programów: bankowość elektroniczna,płacowy,finansowy, Płatnik, PUE-ZUS, GUS
  • archiwizowanie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na 2 piętrze budynku.
Praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych;
Praca bazami danymi/ programami specjalistycznymi;
Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszelkich informacji na ten temat udziela Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Mieszka I 13/15
05-402 Otwock


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne, związane z płacami i finansami

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz przepisów wykonawczych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • umiejętność obsługi komputera w tym obsługa programów: finansowo-płacowych, Płatnika ZUS orazbankowości elektronicznej
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o PSP i służbie cywilnej
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • sumienność, dokładność, rzetelność, komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2825 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Otwock jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Otwock dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.