SALESmanago Marketing Automation to jeden z najciekawszych i najszybciej rosnących polskich startupów. Firma została założona w 2011 w Krakowie, a dzisiaj wg Deloitte jest 4 najszybciej rozwijającą się firmą w Polsce. Z usług firmy korzysta ponad 10 000 firm w 40 krajach, z czego 80% klientów to przedsiębiorstwa z sektora B2C i sklepy internetowe. Do głównych klientów zaliczyć można takie firmy jak Orange, Amrest, WWF, Yves Rocher, Aviva, ToyR Us, Netia, Burda Media, Golden Rose czy Telefonica. Kreatywność, pracowitość, zaangażowanie i inicjatywa - to niektóre cechy opisujące zespół SALESmanago. Dołączenie do nas to świetna szansa na zdobycie unikatowej wiedzy w branży Marketing Automation. Dowiesz się m.in. dlaczego e-mail marketing jest najlepszym sposobem komunikacji, przekonasz się jakie są najskuteczniejsze sposoby pozyskiwania kontaktów, będziesz na bieżąco z trendami w branży B2B i B2C oraz poznasz jak wygląda proces tworzenia i przeprowadzania profesjonalnych kampanii marketingowych online z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji! Aktualnie szukamy młodych, energicznych osób z otwartym umysłem i chęcią rozwoju do działu Customer Success na stanowisko:
Junior Customer Success Specialist/ Help Desk
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- obsługa live chatu i bieżący support klientów;
- bezpośredni kontakt z Klientem mailowy i telefoniczny;
- pomoc we wdrażaniu automatyzacji marketingu i sprzedaży;
- optymalizowanie procesów marketingowych i sprzedażowych Klienta;
- dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta;
- weryfikacja zgłoszeń i wsparcie techniczne związane z platformą SALESmanago;
- współpraca z innymi Działami i koordynacja prac.
Czego wymagamy:
- umiejętności zarządzania czasem i planowania;
- dobrej organizacji pracy;
- inicjatywy i zaangażowania;
- terminowości i rzetelności;
- kultury osobistej.
W zamian oferujemy:
- realny wpływ na sposób wykonywania zadań i procesów w firmie;
- możliwość nawiązania długofalowych relacji biznesowych w różnych branżach;
- rozwój kompetencji w zakresie analitycznego i kreatywnego myślenia;
- możliwość nauczenia się obsługi różnorodnych narzędzi wspierających marketing, social media oraz zarządzanie projektami
- profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy na ww. stanowisku;
- pracę przy projektach bardzo znanych polskich i zagranicznych firmmożliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie marketing automation;
- pracę w miłej atmosferze i młodym zespole;
- dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa.
Dodatkowo możesz liczyć na:
- wspólne wypady integracyjne (na koszt firmy);
- HAPPY HOURS, czyli darmowe piwa w piątki w naszej firmowej knajpie;
- planujesz ślub, powiększa Ci się rodzina lub organizujesz parapetówkę? Chętnie dofinansujemy ważne dla Ciebie wydarzenia życiowe!
- zdobyłeś tytuł zawodowy i chcesz to uczcić? W tym również pomożemy Ci finansowo;
- vouchery na lunch w naszym lokalu;
- bilety do kina i teatru;
- kartę multisport;
- wspólne śniadania w naszej firmowej knajpie;
- współfinansowanie kursów językowych czy certyfikowanych szkoleń;
- chcesz wykonać profilaktyczne badania krwi? Dostaniesz od nas zwrot kosztów.
Pracujemy z osobami nastawionymi na szukanie rozwiązań, ogarniętymi, takimi, którym się chce! Nie znajdziesz u nas biurokracji, sztywnej struktury czy rozbudowanych HRów.