Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli systemowych w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2007-2013 oraz 2014-2020
- opiniowanie i koordynacja prac związanych ustanowieniem i aktualizacją jednolitych standardów kontroli finansowej w programie Południowy Bałtyk 2014-2020 oraz w programach współpracy transnarodowej i międzyregionalnej 2014-2020: INTERREG EUROPA, Region Morza Bałtyckiego, Europa Środkowa, URBACT III
- opiniowanie oraz koordynacja prac związanych z zatwierdzaniem Rocznych Planów Kontroli i innych dokumentów przygotowanych przez Kontrolerów Krajowych, oraz aktualizacją porozumień kompetencyjnych dotyczących zadań kontrolera krajowego w programie Południow Bałtyk 2014-2020 oraz w programach współpracy transnarodowej i międzyregionalnej 2014-2020: INTERREG EUROPA, Region Morza Bałtyckiego, Europa Środkowa, URBACT III
- wydawanie opinii dotyczących kwalifikowalności wydatków w programie Południowy Bałtyk 2007-2013 oraz interpretacji obowiązujących przepisów prawa, wytycznych oraz dokumentów programowych w zakresie zamówień publicznych, nieprawidłowości oraz zasady konkurencyjności w programie Południowy Bałtyk 2014-2020
- udział w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentów takich jak: instrukcje wykonawcze, wytyczne, procedury, podręczniki dla programów dla programów EWT 2014-2020
- bieżąca współpraca w powyższych zakresach ze Wspólnymi Sekretariatami Technicznymi, polskimi i zagranicznymi Kontrolerami 1. Stopnia, Instytucjami Koordynującymi program Południowy Bałtyk, Instytucją Audytową
- udział w spotkaniach oraz grupach roboczych w zakresie kontroli i audytu
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, liczne kontakty telefoniczne, bezpośrednie i elektroniczne
-- praca przy komputerze z użyciem innych urządzeń biurowych (m.in.: fax, xero, skaner)
-- praca na dokumentach papierowych oraz w systemie informatycznym
-- praca zarówno samodzielna, jak i zespołowa
-- udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, uzgadnianie stanowisk
-- wystąpienia publiczne
-- wyjazdy służbowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
- wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
- sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
- ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
- praca w pokoju wieloosobowym
- brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 81 71.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze kontroli i/ lub audytu
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość zagadnień związanych z kontrolą
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- rzetelność
- komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-01-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu