ZnanyLekarz, czyli?
Największy serwis internetowy ułatwiający pacjentom wymianę opinii o lekarzach oraz umówienie się na wizytę on-line NA ŚWIECIE. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak! Firma przez ponad 5 lat istnienia, z serwisu z opiniami o lekarzach, przekształciła się w największy marketplace medyczny i software dla lekarzy.
Chcesz dołączyć do najbardziej zgranego zespołu (ever!) Customer Success i swoją pracą przyczyniać się do zmian (na lepsze) w branży medycznej?
Pracować z produktem, który ułatwia pracę lekarzom, a życie pacjentom?
Kręci Cię pomaganie innym, lubisz rozmawiać z ludźmi, będąc jednocześnie asertywnym i pewnym siebie?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, śmiało czytaj dalej! Jak się u nas pracuje możesz miało podejrzeć na Facebooku i Instagramie a także na YouTube :)
Czym będziesz się u nas zajmować?
- profesjonalną, posprzedażową obsługą klienta (placówki medyczne) opartą głównie na kontakcie bezpośrednim,
- cross-sellingiem,
- wdrażaniem klienta w nasze usługi i prezentowaniem najbardziej efektywnych rozwiązań oferowanych przez Znanego Lekarza w trakcie spotkań biznesowych,
- doradztwem w zakresie jak najskuteczniejszego wykorzystania funkcjonalności naszego produktu i pomaganiem klientowi w osiągnięciu jego celów,
- utrzymaniem dobrych relacji,
- współpracą z innymi działami i aktywnym testowaniem nowych rozwiązań dla naszych klientów.
Jeśli:
- posiadasz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta b2b,
- nie wyobrażasz sobie dnia bez kontaktu telefonicznego i mailowego z klientem,
- otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów to Twoje mocne strony,
- lubisz rozmawiać i prowadzić spotkania biznesowe,
- potrafisz organizować sobie czas pracy oraz wyznaczać priorytety,
- ludzie opisują Cię jako asertywną i pewną siebie osobę,
- jednodniowe delegacje nie są Ci straszne!
to jest to oferta dla Ciebie! Natomiast nie przejmuj się jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, reszty nauczymy Cię u nas :)
Oferujemy:
- umowę o pracę: 3 miesięczny okres próbny, potem umowę na czas nieokreślony,
- atrakcyjną podstawę (min. 2300 netto) + prowizje + opcje na udziały po 3 miesiącach,
- pracę zdalną (okazjonalnie),
- wewnętrzne i zewnętrzne warsztaty, szkolenia (m.in typologia klienta Insights Discovery),
- bezpłatne zajęcia języka angielskiego,
- pakiet medyczny,
- kreowanie swojej kariery w firmie,
- kwartalne wyjścia integracyjne,
- kreatywne środowisko pracy w nowoczesnym biurze z hamakami i konsolą,
- domową atmosferę - owocowe poniedziałki i środy, piwne piątki, śniadania firmowe,
- szansę rozwijania międzynarodowego produktu medycznego.
Jeśli dobrnąłeś w czytaniu tutaj, to być może oznacza że chcesz swoją osobą wesprzeć nasz zespół, ekstra! Nie pozostało nam nic innego jak zachęcić Cię do kliknięcia w “Aplikuj”.
Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!