Miejsce pracy: CHEŁMNO
Wynagrodzenie: podstawa plus premia uznaniowa
Praca 15 dni w miesiącu.
Praca na samodzielnym stanowisku pracy przy obsłudze klienta punktu lombardowego.
Podstawowe obowiązki:
- bezpośrednia i pośrednia obsługa Klienta (skup i sprzedaż towaru),
- dbałość o aktualizacje aukcji na portalach aukcyjnych (Allegro, OLX, inne na kontach firmowych)
- dbałość o estetykę wystawy oraz lokalu,
- składanie zamówień towarowych,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Od kandydata oczekujemy:
- umiejętność analitycznego myślenia
- dyspozycyjności i gotowości do pracy w weekendy
- wysokiej kultury osobistej
- doświadczenia w kontaktach z Klientami
- biegłej obsługi komputera,
- znajomości obsługi portali aukcyjnych (Allegro, OLX)
- mile widziana znajomości rynku RTV/AGD, nowinek technologicznych w stopniu podstawowym,
- umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji,
- rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- przedsiębiorczości i umiejętności skutecznego organizowania czasu pracy,
- gotowości do uczenia się, dążenia do stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i własnego rozwoju,
Szukamy osoby dyspozycyjnej, żywiołowej, energicznej, sumiennej, odpowiedzialnej, kreatywnej, musi posiadać własną inicjatywę, łatwość nawiązywania kontaktów oraz samodzielność i umiejętność organizacji pracy.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat,
- profesjonalne szkolenia i profesjonalne wsparcie w trakcie pracy,
- miesięczne szkolenie (odpłatne).
- atrakcyjne wynagrodzenie.
- praca w miłej atmosferze.
- współudział w tworzeniu firmy.
Nie szukamy pracowników sezonowych. Jesteśmy zainteresowani osobami chcącymi współpracować z nami przynajmniej 12 miesięcy.
Zainteresowane osoby proszę o wysłanie swojego CV z aktualnym zdjęciem i kilkoma słowami o sobie i posiadanych umiejętnościach.