Opis:
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kompleksową obsługę klientów sklepu internetowego z akcesoriami do łazienek
- wystawianie faktur sprzedaży produktów
- doradztwo oraz sprzedaż produktów oferowanych w sklepie za pomocą telefonu, e-maila, czatu
- nadzór nad bieżącą ofertą sklepu
- wprowdzanie nowych produktów do oferty sklepu
- szukanie innowacyjnych rozwiązań
- stałe ulepszanie i poprawianie jakości
Wymagania:
- 1-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość zagadnień związanych z e-commerce
- umiejętność profesjonalnego redagowania e-maili
- doświadczenie w rozwiązywaniu spornych sytuacji z klientem
- znajomość programu magazynowo-handlowego Subiekt lub podobnego
- chęć pracy z klientem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rodzinnej firmie, która dynamicznie się rozwija
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- możliwość zgłaszania swoich pomysłów i usprawnień
- pyszną kawę i cykliczny pizza day :)
Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
Aplikuj poprzez link: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego