Opis:
Agencja pracy ORBE Sp. z o.o. wpisana w rejestr agencji pod numerem certyfikatu 10846 to prężnie rozwijająca się firma zarządzająca zasobami ludzkim.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy w sekretariacie
Zakres obowiązków:
-Selekcja dokumentów firmowych
-Bieżaca obsługa klientów
-Prowadzenie korespondencji
-Nazdór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
-Kontakt z klientami
-Składanie miękkich wniosków grantowych
-Wykorzystywanie internetu do codziennych obowiązków
Wymagania:
Wymagania:
-Wykształcenie min. Wyższe licencjackie
-Nie wymagamy doświadczenia
-Dyspozycyjność
-Rzetelność
-Punktualność
-Obowiązkowość
-Umiejętność tworzenia i składania miękkich wniosków
-B.dobrej znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
Oferujemy:
-Pracę w stałych godzinach biurowych od poniedziałku do piątku
-Atrakcyjne finansowo warunki współpracy (Podstawa +premia)
-Niezbędne narzędzia do pracy
-Umowę na cały etat
Miejsce pracy:
-Kraków
Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV lub kontakt pod numer telefonu 500-530-766
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną oraz rozważymy kandydaturę w kontekście obecnej jak i przyszłych rekrutacji.Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV wraz z poniższą klauzulą:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
Aplikuj poprzez link: Pracownik biurowy do sekretariatu