Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planowanie budżetu w zakresie wydatków majątkowych oraz planowanie wydatkowania środków budżetowych w zakresie działania Biura Dyrektora Generalnego
- przygotowywanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie działania Wydziału Administracyjnego i koordynacja sprawozdawczości budżetowej w zakresie Biura Dyrektora Generalnego
- opracowywanie programów inwestycji i rozliczanie inwestycji realizowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz współpraca przy prowadzeniu czynności dotyczących inwestycji
- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi, pozostającymi w zarządzie Ministerstwa, w tym składnikami majątkowymi
- przygotowywanie informacji i dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania przetargów, których przedmiot leży w zakresie właściwości Wydziału Administracyjnego, w tym prowadzenie badania rynku
- ustalanie wysokości dofinansowania do inwestycji ze środków UE
Warunki pracy
Zagrożenie korupcją;
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
w rozliczaniu wydatków pochodzących z budżetu państwa
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy budżetowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość zagadnień związanych ze sposobem i trybem gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe
- znajomość programu MS Excel
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność skutecznego komunikowania się
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność organizacja pracy własnej
- zorientowanie na osiągnięcie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w planowaniu budżetowym
- szkolenie w zakresie zamówień publicznych, gospodarki finansowej oraz procesu inwestycyjnego
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy o rachunkowości
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-01-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu