Specjalista ds. wsparcia klienta

Exchange-Technologies Sp. z o.o. Sp. k. Wrocław Wynagrodzenie do negocjacji

Exchange Technologies Sp. z o.o., s.k. poszukuje ludzi do zespołu tworzącego globalną giełdę kryptowalut (z ukierunkowaniem na rynki azjatyckie). Do realizacji tego projektu poszukujemy wysokiej klasy specjalistów z różnych branż, których wspólna praca przyczyni się do realizacji celu. Wstępne plany zakładają wydajność giełdy na poziomie Giełdy Papierów Wartościowych i większą. Start MVP projektu przewidywany jest na początku 2018 roku, natomiast okres intensywnej rozbudowy platformy planowany jest na co najmniej 2 lata. W związku z powyższym zależy nam na nawiązaniu współpracy z ludźmi ambitnymi, nie bojącymi się wyzwań oraz konsekwentnie realizującymi powierzone zadania.


Zakres obowiązków:

  • kontakt z użytkownikami platformy przez e-mail/czat;
  • udział w procesie weryfikacji tożsamości użytkowników w celu zapobiegania potencjalnym próbom oszustwa;
  • codzienne wspieranie rozwoju platformy oraz zespołu Supportu zgodnie z bieżącymi potrzebami.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność klarownego wyrażania myśli oraz komunikowania się z ludźmi z różnych środowisk i szczebli zarządzania;
  • nastawienie na pomoc innym i zrozumienie cudzych potrzeb;
  • proaktywność;
  • szczerość;
  • pozytywne nastawienie i entuzjazm w działaniu;
  • nastawienie na szukanie rozwiązań (a nie problemów);
  • umiejętność pracy bez nadzoru;
  • zespół Supportu będzie pracował 24/7 (2 zmiany) więc opcjonalna chęć pracy na zmiany nocne będzie na plus;


Mile widziane:

  • znajomość jednego z następujących języków: koreański/japoński/chiński/hiszpański/niemiecki;
  • wcześniejsze doświadczenie w dziale wsparcia klienta / komunikacji biznesowej;
  • podstawy IT: Google docs (Word/Excel), szybkie pisanie na klawiaturze;
  • znajomość rynku kryptowalut/giełd.

Oferujemy:

  • udział w atrakcyjnym i ambitnym projekcie o światowym zasięgu;
  • możliwość poznania pracy giełdy kryptowalut od środka;
  • świetne biuro bez wielkich open space’ów, zaraz przy Rynku;
  • pracę w młodym, zgranym i pozytywnym zespole;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • dodatkowe benefity w postaci opieki medycznej i karty multisport;
  • słodycze, owoce, kawa i herbata na koszt firmy.

Wymagane języki

angielski


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. wsparcia klienta

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia klienta w miejscowości: Wrocław jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Exchange-Technologies Sp. z o.o. Sp. k. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. wsparcia klienta Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. wsparcia klienta, praca w Wrocław dopasowana do Twoich wymagań.Exchange-Technologies Sp. z o.o. Sp. k. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Zostaw swój numer a odzwonimy do Ciebie

Podobne ogłoszenia


Operator wózka widłowego

Wrocław, dolnośląskie


Sprzedawca CCC

Wrocław, dolnośląskie