Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.
Główne zadania:
- dekretowanie i księgowanie dokumentów;
- przygotowywanie dokumentów sprzedaży,
- księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.;
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
- przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT), sprawozdań oraz raportów dla instytucji zewnętrznych.
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie ww. obowiązków;
- znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- sumienność i samodzielność;
- pełne zaangażowanie;
- znajomość systemu Raks będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku kancelarii prawnych w Polsce;
- pakiet socjalny: opieka medyczna LuxMed z bezpłatnym pakietem stomatologicznym, karta Multisport, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę.
Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"