Dla naszego Klienta, renomowanej międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej z branży technicznej, działającej w Polsce od 20 lat, lidera w swoim segmencie rynkowym, w związku z dalszym rozwojem działu handlowego, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Regionalny Przedstawiciel Techniczno - Handlowy (Inżynier Sprzedaży)Miejsce pracy: Ostrołęka
Szukamy osoby samodzielnie działającej na swoim terenie z kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży produktów technicznych w kanale B2B (zakłady produkcyjne, warsztaty rzemieślnicze) szukającej nowych wyzwań sprzedażowych nie bojącej się sprzedawać i wykorzystywać w nowej pracy swoich dotychczasowych doświadczeń i zbudowanych relacji z klientami. Zatrudniona osoba raportuje bezpośrednio do Szefa Sprzedaży i przejmując region będzie odpowiadać za obsługę dotychczasowych klientów oraz za pozyskiwanie nowych klientów, aktywną sprzedaż i rozwój sprzedaży oraz za nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami na obsługiwanym terenie.
Główne zadania:
-
obsługa dotychczasowych aktywnych klientów oraz pozyskiwanie nowych (kontakt z zakładami produkcyjnymi, warsztatami rzemieślniczymi) na swoim terenie,
-
budowanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami firmy,
-
aktywna sprzedaż i realizacja założonych budżetów sprzedaży,
-
analiza potencjału rynkowego i rozwój rynku poprzez sprzedaż oraz udział w targach branżowych,
-
wsparcie techniczne dla klientów na podległym terenie,
-
wykonywanie testów u klientów (samodzielnie lub przy wsparciu doradcy technicznego).
Wymagania:
-
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Przedstawiciel Handlowy, Doradca Techniczno-Handlowy, Inżynier sprzedaży) w aktywnej sprzedaży produktów technicznych (optymalnie materiałów ściernych, polerujących wykorzystywanych w procesach szlifowania) w kanale B2B (np. zakłady produkcyjne, warsztaty rzemieślnicze, warsztaty samochodowe, lakiernie, stolarnie),
-
wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne lub inne poparte doświadczeniem w sprzedaży technicznej w kanale B2B,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-
wysoko rozwinięte kompetencje biznesowe i komunikacyjne,
-
umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe,
-
samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy,
-
zaangażowanie i gotowość do częstych podróży i pracy w terenie (Olsztyn + woj. warmińsko-mazurskie, podlaskie)
-
prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
-
ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej międzynarodowej firmie,
-
bardzo dobre warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie (część stała + prowizja)
-
dużą samodzielność oraz niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
-
pracę na zasadzie „Home Office".