SSC Heroes to najczęściej odwiedzany portal branżowy zrzeszjący największe globalne firmy sektora SSC, oferujący klientom usługi brandingu online oraz światowej klasy rozwiązanie rekrutacyjne Magellan Pass, które zrewolucjonizowało i zautomatyzowało proces rekrutacji zapewniając firmie czołową pozycję w obszarze rekrutacji do sektora SSC.
Obecnie dla naszego klienta, światowej klasy dostawcy rozwiązań outsourcingowych, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- efektywne i profesjonalne prowadzenie komunikacji mailowej i telefonicznej z klientem
- aktywne zarządzanie zapytaniami i reklamacjami klientów
- identyfikację potrzeb klientów oraz kreowanie i proponowanie im alternatywnych rozwiązań
- dbanie o jak najwyższą jakość obsługi
Zakres obowiązków:
- znasz język niemiecki minimum na poziomie B1
- komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim
- cechuje Cię otwartość na zmiany i gotowość do nauki nowych zagadnień
- masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- rozwiązywanie trudności klientów nie jest dla Ciebie problemem, a wyzwaniem
- chcesz rozwijać się w międzynarodwym środowisku
W zamian za Twoje zaangażowanie zapewniamy:
- komfortowe biuro w samym centrum Gdańska
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych - można wybierać spośród wielu opcji: dofinansowanie do wczasów, multisport, bilety do kina, punkty w kafeterii
- dodatkowe bonusy
- wsparcie oraz przyjazną atmosferę w miejsu pracy!