Firma Novaris rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku i od tego momentu z sukcesem współpracuje z jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych.
Specjalizujemy się w zakresie rozwoju, utrzymania i testowania systemów bilingowych oraz systemów do zarządzania relacjami z klientem – CRM ( z ang. Customer Relationship Management) dla sektora telekomunikacyjnego. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie systemów informatycznych do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta, w szczególności w takich obszarach jak:
- konfiguracji produktów,
- obsługi zamówień,
- fakturowania,
- zarządzania należnościami i procesami windykacji.
Jesteśmy firmą, która od roku 2008 rozwija się dynamicznie oraz realizuje kilkadziesiąt projektów rocznie, konsekwentnie poszerzając swoją ofertę. Naszą mocną stroną jest zgrany zespół wysokiej klasy menadżerów, analityków, programistów oraz testerów, których wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem oraz praktycznymi umiejętnościami. W swojej pracy stawiamy na zaufanie, komunikację z klientem oraz wysoką jakość świadczonych przez Nas usług. Nasze zaangażowanie owocuje sukcesami w postaci terminowo zrealizowanych projektów, wykonanych zgodnie z wymaganiami.
Dzięki szerokiemu wachlarzowi kompetencji naszego zespołu, jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom.
Główne zadania kandydatów:
Główne zadania w ramach projektu:
- prace programistyczne (frontend) w projektach sektora bankowego;
- praca w platformie Angular;
- wsparcie pozostałych developerów w zakresie front-end.
Wymagania:
- Angular4;
- HTML5, CSS3, SCSS;
- TypeScript/JavaScript;
- Node.js;
- RxJS;
- REST;
- Angular CLI;
- Webpack;
- Swagger;
- npm;
- oczywiście język angielski.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość przedłużenia współpracy o inne projekty;
- możliwość służbowych wyjazdów;
- możliwość pracy w rozwijającej się firmie, która dopiero wchodzi na rynek polski.