Opis:
Mzuri Sp. z o.o.
W Mzuri zarządzamy już ponad 2000 lokali na wynajem. Zaufało nam ponad 1100 Klientów. Dlatego szczególną uwagę przykładamy aby relacje z naszymi Klientami i najemcami były zawsze utrzymywane na najwyższym poziomie. W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy planujemy zatrudnić Specjalistę(-kę) ds. Obsługi Klientów
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Region: Łódź
Jeśli szukasz pracy:
- bez monotonii z niepowtarzającymi się zadaniami,
- gdzie często sam musisz przeanalizować sytuację i szybko podjąć decyzje,
- w której kluczowa jest komunikacja z Klientami,
- w firmie, która nie narzuca sztywnych korporacyjnych reguł,
- w firmie, której możesz zostać wspólnikiem i związać z nią swoją przyszłość w długim okresie czasu
ta oferta jest dla Ciebie.
Jeśli szukasz pracy w call center ta oferta niestety nie jest dla Ciebie.
Obowiązki? W szczególności: wsparcie Klientów i najemców Mzuri w szybkim rozwiązywaniu zapytań, monitorowanie przebiegu zgłoszeń dotyczących np. awarii i usterek w zarządzanych przez Mzuri lokalach, obsługa zapytań związanych z usługami zarządzania najmem, obsługa i archiwizacja zgłoszeń w systemie CRM Mzuri.
Aplikuj, może szukamy właśnie Ciebie.
CV + list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: rekrutacja(malpa)mzuri(kropka)pl, w tytule prosimy o wpisanie stanowiska, o które ubiega się osoba.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Oferujemy:
Oferujemy:
- Elastyczny czas pracy
- Współpracę z młodym, dynamicznym i koleżeńskim zespołem
- Przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
- Wynagrodzenie stałe
- Współpracę w formie umowy zlecenie lub działalności gospodarczej
- Możliwość osobistego i zawodowego rozwoju
- Pakiet opieki medycznej
Aplikuj poprzez link: Specjalista ds. obsługi klienta